Aftertopic Speelmansplaten 24-25 september 2005

Status
Not open for further replies.
marleen said:
Zeg dat wel! Ennuh......... 1 dagje????? We hebben 3 dagen werk
gehad voordat alles opgeruimd was!!
:( 7 kuub vuil
Maar jah, het is weer allemaal schoon, ook de wc's!
En het is een heel gezellig weekend geweest toch? :)



vond het ook gigantisch belachelijk hoeveel TERINGZOOI iedereen achterliet..

wij hebben onze plek en stukje eromheen netjes ff schoongelopen en de vuilniszakken aan de weg gezet.. was iig duidelijk zichtbaar waar wij hadden gestaan toen iedereen weg was
 
area vld said:
wie heeft de beker voor het hoogste vermogen ontvangen?met welke scoot ? heb dt even gemist nl

:) als je beker wil zien + grafiek...moet je ff naar Fredmotoren fietsen :+
 
wie was trouws die gozer die op 2 stoelen lag te slapen buiten ? :rolleyes:
die 2x bruut gewekt werd door een stel klote jong?
en de 2e keer bekogeld werd met een tuinstoel ?
 
Hahahaha.. dat waren 2 gasten uit kamperland :p.. die vroegen 's nachts nog of ze niet in die bus mochten slapen 8P.. ze trilden bijna uit elkaar van de kou 8P
 
Er zijn diverse posts verwijderd door iemand anders zie ik.
Ik wil jullie vriendelijk vragen om wat minder te 'chatten' hier. Het gaat in mijn ogen nergens over en dat kan denk ik ook op msn, want ik denk dat jullie elkaar wel in de lijst hebben staan:)
Ik heb niks tegen tjoeners of wat dan ook, maar dit is even een vriendelijk verzoek om dit topic nog mooi en duidelijk te houden.

Bedankt voor de medewerking!
 
Joene. said:
vond het ook gigantisch belachelijk hoeveel TERINGZOOI iedereen achterliet..

wij hebben onze plek en stukje eromheen netjes ff schoongelopen en de vuilniszakken aan de weg gezet.. was iig duidelijk zichtbaar waar wij hadden gestaan toen iedereen weg was

Jeroen ik vind je een hele lieve jongen, maar er waren genoeg mensen in onze omgeving die even netjes hadden opgeruimd (ook bij onze vrachtwagen & helmond crew) dus niet zo dramatisch he :p

Maar ben het er wel mee eens dat het een teringzooi op sommige stukken was, maar ik vind dat de organisatie het heel goed geregeld had, want toen "onze" vuilniskliko vol aan het raken was, en ik dat zei tegen zo een man op een Quad, duurde het precies 5 minuten voordat er een nieuwe kliko stond, klaar voor gebruik, dus geweldige service

Ik vond de crew trouwens (op een enkeling na) echt heel koel, vooral toen onze truck zonder stroom stond (laadklep vreet energie) en dat ze toen zelfs helemaal met een tractor (trekker :p) kwamen om ons te helpen starten! :D
 
gila sr www said:
wie was trouws die gozer die op 2 stoelen lag te slapen buiten ? :rolleyes:
die 2x bruut gewekt werd door een stel klote jong?
en de 2e keer bekogeld werd met een tuinstoel ?


ja echt lullig.

lagen gewoon buiten te kou leiden.

en dronke jongeren vond het maar al te leuk
 
[5th]patrick said:
ja echt lullig.

lagen gewoon buiten te kou leiden.

en dronke jongeren vond het maar al te leuk


ja ik vond het ook een beetje aso |( :rolleyes:
zeker dat die hem 2x van zijn stoel afstampte..
toen hij lkkr in dromenland was.. +ralf+

@ nick:
ja da was wel toppie,, zomaar ff een trekker geownd :D
en truck gestart..
en ook natuurlijk van de organisatie 9||6 top!
anders hadde we de klep niet meer kunne gebruike.. :rolleyes:
 
ik was ook het hele weekend erbij op speelmansplaten...
maar de lol was er al snel vanaf bij mij, k krijg zaterdag ochtend recht voor de ingang van het terrein op de grote weg een droog/warm loper... :^)
ik zowat heel me helm verot trappe omdat ie nie meer wou. dus paar minuten later bij de partytent kijken wat er aan de hand was, bleek dat mijn v-snaar omgedraait was... dus de ribbels zaten buitenlangs.
en daardoor was me cilinder waarschijnlijk ook verot gelopen...
en er was dus nie zo heel veel lol voor mij, k heb maar een kwartiertje op het test terrein kunne rijden...
verder was de meeting goed geslaagt...
ben zeker met lelystad en speelmansplaten 2006 erbij:D

laters
 
97-1127814393.jpg


ik heb niet dit hele topic gelezen, dus ik weet niet of hier een reactie is op geweest.

maar ik ben net die foto's even aan het kijken en zie dat deze aerox gevallen is, maar wat me nu opvalt is dat hij geen handschoenen aan heeft. dit is toch verplicht tijdens sprints??
 
beta-boy said:
ik was ook het hele weekend erbij op speelmansplaten...
maar de lol was er al snel vanaf bij mij, k krijg zaterdag ochtend recht voor de ingang van het terrein op de grote weg een droog/warm loper... :^)
ik zowat heel me helm verot trappe omdat ie nie meer wou. dus paar minuten later bij de partytent kijken wat er aan de hand was, bleek dat mijn v-snaar omgedraait was... dus de ribbels zaten buitenlangs.
en daardoor was me cilinder waarschijnlijk ook verot gelopen...

Even ter correctie, je Vsnaar is omgeslagen DOOR je vastloper, hij is niet vastgelopen door je Vsnaar, Het gebeurd namelijk vaker dat de Vsnaar omslaat vanwege een vastloper
 
taakplanner said:
ik heb niet dit hele topic gelezen, dus ik weet niet of hier een reactie is op geweest.

maar ik ben net die foto's even aan het kijken en zie dat deze aerox gevallen is, maar wat me nu opvalt is dat hij geen handschoenen aan heeft. dit is toch verplicht tijdens sprints??

Daar wou ik nou ook al iets over zeggen. Je haalt de worden uit mijn mond..
 
Normaal gesproken is het wel verplicht, zie ook scootertuning.net regelementen.
Maar hier was het geen verplichting meen ik?
Denk wel dat die gast zijn handen goed open heeft liggen...

Beter voorkomen dan genezen;)
 
Ronnie said:
Normaal gesproken is het wel verplicht, zie ook scootertuning.net regelementen.
Maar hier was het geen verplichting meen ik?
Denk wel dat die gast zijn handen goed open heeft liggen...

Beter voorkomen dan genezen;)
Enerzijds heb je gelijk Ronnie, maar anderzijds: de regelementen en technische keuring vielen niet onder het st.net gebeuren. Dat was door SMP zelf geregeld. Vandaar ook de onduidelijkheden bij de keuringen.

Zo heb ik geen regelementen/halve regelementen online zien staan,en een klasse indeling was ook maar vaag. Anyway, meeste mensen hebben veel lol gehad (ik ook +ralf+ ) en dat is toch het belangrijkste? :)
 
Slome said:
Enerzijds heb je gelijk Ronnie, maar anderzijds: de regelementen en technische keuring vielen niet onder het st.net gebeuren. Dat was door SMP zelf geregeld. Vandaar ook de onduidelijkheden bij de keuringen.
:)

Dat wist ik ja. St.net had toch alleen het start/tijdmeetsysteem daar?

btw kom je nooit meer op msn ouwe:p
 
keuring sloeg nergens op imo, beetje remmen inknijpen en heen en weer duwen in het gras 8P

huppa door de keuring! ik had helemaal niks geborgd oid
 
Dimer said:
keuring sloeg nergens op imo, beetje remmen inknijpen en heen en weer duwen in het gras 8P

huppa door de keuring! ik had helemaal niks geborgd oid

Er hoefde ook niks geborgd te worden hoor,

Die jongen die gevallen is met die rox, heeft geluk gehad, handschoenen etc is echt een must
 
toch vond ik dit weekend echt bruut het was eerlijk gezecht me eerste maar ik heb nu genoeg inspiratie gevonde om me eige scoot te bouwe (denk SR met pia ;)) en dan hoope dat ik jullie dan een beetje te leren kennen ... maar ik vond het echt wous leuke 20+ pk monsters gezien gehoord geroken gevoelt :p ik hoop bij de volgende weer aanwezig te zijn en suc6 verder

laterr

burn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top