WinterCup 2005-2006

zaterdag 14 januari
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4. VegaGucci
5. Thunderracing(nog niet zeker)
6. Kervin
7. Arnoud
8. cunoh
9. PJ
10. Daniel
11. DDL junior
 
Last edited:
zaterdag 14 januari
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4. VegaGucci
5. Thunderracing(nog niet zeker)
6. Kervin
7. Arnoud
8. cunoh
9. PJ
10. Daniel
11. DDL junior
12. Rik
13. Lydia
 
zaterdag 14 januari
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4. VegaGucci
5. Thunderracing(nog niet zeker)
6. Kervin
7. Arnoud
8. cunoh
9. PJ
10. Daniel
11. DDL junior
12. Rik
13. Lydia
14. David
 
rob#10 said:
vaak is ene goed jas en handschoenen al genoeg. en sommige doen dan kniebeschermers aan van het skateboarden

Als ik de eerste keer dat ik mee ging geen pak had gehad, leefde ik nu niet meer denk :D

Ik kom denk ik wel een kijkje nemen :)
 
Het valt idd wel mee, als je blijft zitten... Ik ben toen een keer of 8 op me muil gegaan, nog littekens van ondanks pak :D
 
ok 14 man dus ... zal morgen bellen om te reserveren ... zal een beetje tegen de avond aan reserveren ivm mensen die eventueel op zaterdag moeten werken ...
 
zaterdag 14 januari
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4. VegaGucci
5. Thunderracing(nog niet zeker)
6. Kervin
7. Arnoud
8. cunoh
9. PJ
10. Daniel
11. DDL junior
12. Rik
13. Lydia
14. David
15. Erik
 
zaterdag 14 januari
1. Haman
2. Thomas
3. Jim
4. VegaGucci
5. Thunderracing(nog niet zeker)
6. Kervin
7. Arnoud
8. cunoh
9. PJ
10. Daniel
11. DDL junior
12. Rik
13. Lydia
14. David
15. Erik
16. RoP
17. Jorick??
 
ok ... er is gereserveerd voor zaterdag 14 januari

20:30 begin van eerste kwalificatie reeks ... we gaan in 2 klassen rijden totale rij tijd is 30 min
(10 min kwali 20 min race)

er moet echter wel een voorschot betaald worden van ong 50% ... we moeten dan even gezamelijk overleggen hoe we deze gaan voldoen ... ik krijg vanavond nog de offerte toegestuurd waarmee ik de reservatie kan bevestigen

ik zou dan wel willen vragen om het te melden indien je toch niet meegaat ... zolang dat gebeurt voor dat ik de reservatie officieel heb bevestigd maakt dat niet uit ... daarna is het echter voor eigen risico en kost het dus geld :( kan er ook niks aan doen

ik bevestig pas als alles duidelijk is geregeld om zo fouten of onduidelijkheden te voorkomen ... ik zal dit ook wel een dag van tevoren aangeven oid
 
ok net de offerte ontvangen ... er moet dus daadwerkelijk 50% worden voorgeschoten ... mensen die de offerte in willen zien moeten mij maar hun email pmmen dan stuur ik hem op (word document)
 
Stuur mij ook maar een pm met de info! Ik betaal ook gewoon de volle mep gelijk +ralf+

En houd ook ff goed bij wie wat betaald heeft :)

oooii
 
ok ik zal de desbetreffende personen mn gegevens doorsturen ... als jullie dan zo vriendelijk willen zijn om bij de betaling je naam te schrijven zo kan ik aanvinken wie wat betaald heeft
 
Back
Top