Aftertopic Speelmansplaten 24-25 september 2005

Status
Not open for further replies.
-arthur- said:
jaloers jaloers, een kappen setje naar een spuiter brengen is misschien dan al teveel gevraagt ?
Verder vond ik dat er op de meeting heel veel moois rond reed, en dit was ook tezien aan de grote van de customshow.....

jaloers is een groot woord, maar veel scooters zien er een stuk minder uit.
Niet te letterlijk nemen, je weet wat ik bedoel denk ik...
 
Ferreltje said:
ik vondt het wel goed geregeld vooral de schone wc's :X denk dat iemand mij nu wel snapt

Schoon voor de eerste 3 bezoekers :rolleyes: .... de rest mocht gebruik maken van de bosjes omdat de wc verstopt zat en de wasbakken vol lagen met herpes :+
 
Tom K said:
Schoon voor de eerste 3 bezoekers :rolleyes: .... de rest mocht gebruik maken van de bosjes omdat de wc verstopt zat en de wasbakken vol lagen met herpes :+

dat was echt kk ranzig, wie gaat er nou OP de wastafel schijten? (dit heb ik gehoord tenminste, ik vond het te ranzig om zelf te gaan kijken of het waar was)

Daar doelt Ferrie ook op denks
 
holy shit.. was het zo erg ? ik heb uit voorzorg maar in de bosjes staan pissen want ik wilde niet nog een keer zo iets tegen komen als op genemuiden :p en jahoor het blijkt zelfs nog erger te zijn !

De schoonmakers zullen een lekker dagje gehad hebbenx|
 
Ronnie said:
jaloers is een groot woord, maar veel scooters zien er een stuk minder uit.
Niet te letterlijk nemen, je weet wat ik bedoel denk ik...

tuurlijk snap ik je volkomen ;) t is alleen zo dat er nou ook weer niet echt byzonder werk in de aerox zit.

zie dit niet te letterlijk want al met al ziet ie er wel fraai uit. :*
 
[5th]patrick said:
Quote:
Originally Posted by DJaex
Die gast met de gele jas @ SR was volgens mij d'r vriend ofzo. Vond haar wel meevallen toen ik d'r zag lopen.






ik vond er ook nie veel aan.

ps staat wel lelijk zonder onderkap.

greetz

Zonder onderkuip vind zij mooier ofzo :X Ik vind het er juist beetje Beun / niet af , uit zien.. maarja smaken verschillen denks :p
 
[5th]Nick said:
dat was echt kk ranzig, wie gaat er nou OP de wastafel schijten? (dit heb ik gehoord tenminste, ik vond het te ranzig om zelf te gaan kijken of het waar was)

Daar doelt Ferrie ook op denks


neej ik en arnoud hadde op de dames wc gezeten:X daar was het nog redelijk schoon..
 
menace said:
holy shit.. was het zo erg ? ik heb uit voorzorg maar in de bosjes staan pissen want ik wilde niet nog een keer zo iets tegen komen als op genemuiden :p en jahoor het blijkt zelfs nog erger te zijn !

De schoonmakers zullen een lekker dagje gehad hebbenx|

Zeg dat wel! Ennuh......... 1 dagje????? We hebben 3 dagen werk
gehad voordat alles opgeruimd was!!
:( 7 kuub vuil
Maar jah, het is weer allemaal schoon, ook de wc's!
En het is een heel gezellig weekend geweest toch? :)
 
marleen said:
Zeg dat wel! Ennuh......... 1 dagje????? We hebben 3 dagen werk
gehad voordat alles opgeruimd was!!
:( 7 kuub vuil
Maar jah, het is weer allemaal schoon, ook de wc's!
En het is een heel gezellig weekend geweest toch? :)

Dat was het 100% cker !!!!

Respect @ Crew *D :henko:

AdiozZz
 
[5th]Nick said:
dat was echt kk ranzig, wie gaat er nou OP de wastafel schijten? (dit heb ik gehoord tenminste, ik vond het te ranzig om zelf te gaan kijken of het waar was)

Daar doelt Ferrie ook op denks

Er is een *klein* verschil tussen herpes en fecalieen...
 
Ralf said:
Er is een *klein* verschil tussen herpes en fecalieen...

Ferrel zei alleen dat de WC *schoon* was (sarcastisch), dus daar reageerde ik op, ik weet niet hoe jij aan dat herpes idee komt :*

*edit: TomK :z *
 
Tom K said:
Logisch ... met 3 vrouwen op het hele terrein ... en mannen die zich een vrouw voelen :*


Ha HA ha we een dame vroeg wel aan mij als ik niet verkeerd was daar :rolleyes: mja ik zei maar dat ik f mijn haar aan het kamme was:X was nog een dame meer.. met een zwarte bete me gele toko stickers
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top