WinterCup 2004-2005

Kaze

Well-Known Member
Binnenkort start in Belgie alweer de Wintercup.
(altijd leuk initiatief om de piloten opgewarmd te houden)

circuits nog niet bevestigd maar zal gaan over
Machelen-Vorst-Lommel

Er bestaan verschillende klasses
-Scooter (max 70cc-max19mm-AC!!!)
-cyclo (idem)
-mm4t (max 120cc)

WINTERCUP SCOOTER-CYCLO-MM4T (data onder voorbehoud-dates sous réserve) INFO : 0477/22.44.48

kartings worden asap meegedeeld - les karting seront publié le plus rapidement possible.

14/11 28/11 12/12 9/1 23/1 6/2 20/2

(bron: www.pocketbike.be )
 
Advertisement - register to remove this

enig id op welke data het in lommel te doen is? (ben van lommel) en zijn er net zoals bij de promovario hier weer dagvergunningen te krijgen?
 
- Is het algemeen dat er AC gereden moet worden of is er heel misschien toch een lc klasse?
Hoe zijn de regelementen verder mbt het veranderen/wisselen van type motorblok? (speedfight met piaggio blok…)
Word er gereden op rondes of puur sprints?
 
ff voor de cyclo's, moet het frame bepaalde vorm hebben? of kan je ook gewoon een scooterframe verlassen? (van aprilia rally) en dit frame dus inkorten
 
Slome said:
- Is het algemeen dat er AC gereden moet worden of is er heel misschien toch een lc klasse?
Hoe zijn de regelementen verder mbt het veranderen/wisselen van type motorblok? (speedfight met piaggio blok…)
Word er gereden op rondes of puur sprints?

lc mag meerijden... maar dan wel BUITEN klassement

motorblokjes mogen verandert worden

rondes of sprints : endurance(60mins of 90 mins)
 
vegagucci said:
lc mag meerijden... maar dan wel BUITEN klassement

motorblokjes mogen verandert worden

rondes of sprints : endurance(60mins of 90 mins)
Hmmz klinkt interesant :)
Kun je mij een linkje pm-en waar ik het regelement kan vinden (mbt kleding etc)?

Ik zal toch niet alles kunnen meedoen, maar het zou een goede training kunnen zijn voor de sprintcompetitie (en inrijden/afstellen van de spullen :p )
 
Slome said:
Hmmz klinkt interesant :)
Kun je mij een linkje pm-en waar ik het regelement kan vinden (mbt kleding etc)?

Ik zal toch niet alles kunnen meedoen, maar het zou een goede training kunnen zijn voor de sprintcompetitie (en inrijden/afstellen van de spullen :p )


Wintercup is geen sprint evenement hoor :D Het is gewoon racen op een kartcircuit en dat gedurende 60 of 90 minuten....

Voor de kleding is toch wel een lederen race pak + rugbeschermer aanteraden.
 
theredone51 said:
maarrem, ister verplichte kledij? of kun je ook meedoen met goede helm, stevig paar schoenen, handschoenen en spijkerbroek en goede jas?
Lichaam moet volledig bedekt zijn(liefst race-pak), maar met goede overal kom je er ook, stevige schoenen dus geen air max :) paar handschoenen en een helm

voor meer info kan je terecht bij
0477/22.44.48(Organisatrice Katrien De Groof)
 
Back
Top