Kampioenshuldiging Staphorst 2004

de verschillen...

19mm en lc...


Daar valt tegen weg, dat de bandenkeuze vrij is, en dat men in de topklasse lekker op bridgestone-rubber mag glijden :W
 
D@ve said:
Melf je weet heel goed waarom ik zo reageer Ik zal ff uitleggen waarom het gaat om de manier waarop jij aandacht trekt. Jij wilt altijd zielig gevonden. Jij zet altijd je tekst zo neer in een vorm dat et altijd op jou slaat. En dat vind ik gewoon ernstig irritant. En nee ik ben niet de enige die dat vind.... En tuurlijk mag jij bepalen wat je hier neerzet, dat doe ik ook. En ik heb geen zin om met je te praten op de huldiging aangezien ik dan nog meer gezeik aan me hoofd krijg als dat ik op et forum al zie..

eerder iets anders tegen je hoofd als je nou niet een keer ophoud met dom zeuren! ik ga toch ook helemaal niet over jouw zeiken? als je mij wat wilt zeggen heb ik liever dat je even bij mij persoonlijk komt en niet achter een computer loopt te janken dat iemand een keer wat over zichzelf zegt en het is niet serieus , het enige wat ik zeilig voor mezelf vindt ik dat er figuren zoals jij bestaat.......


en als er verder nog iemand wat te melden heeft over mij doe dat dan maar op mijn PM !!!
 
joop timmer said:
Hier zijn geen volwassen kerels, zelfs mol onze wijze oude man niet +ralf+
en ik dacht dat d@ve hier degene is die onvolwassen is , maar ik zou niet meer irritant doen want daan slaat me tellertje dalijk door :|
OMG Joop, bedankt man voor de tip. Gisteren helemaal vergeten te stemmen op je 8) :L
 
Back
Top