Maandag 16 Mei Staphorst

haman said:
maja hebben jullie dan ook op vrijdag avond te maken met frames,carters en remklauwen die aan vervanging toe zijn?

GP: onder david ze naam. Pas nog een verhaal gehoord over een isc scooter waar ze vrijdagavond pas aan begonnen en sochtends klaar stond. Die de zelfde dag ook weer aan de start stond :X

D@ve said:
GP: onder david ze naam. Pas nog een verhaal gehoord over een isc scooter waar ze vrijdagavond pas aan begonnen en sochtends klaar stond. Die de zelfde dag ook weer aan de start stond :X

uh ja en wat schiet ik op met dat verhaal ... ik zeg toch ni dat het niet sneller af had kunnen zijn ... kheb veel tegenvallers gehad wat me de nodige tijd heeft gekost

Zo is het idd ook wel weer genoeg, denk dat ie zelf echt wel doorheeft dat ie te laat begonnen is zou het niet?

Kerbinos said:
mn meisje lacht er alleen maar om!

tja nu snap ik pas waarom je iedere keer gaat liggen, bedankt Kerv het is mij duidelijk!? mij niet??????

-:-

Hometrainer !! is een fiets
Homo Trainer!! is ongeveer een fiets alleen in je sterretje!

EGT said:
Idd dat monobiken was ook aardig uitputtend ;)

Maar Scotty ik kan me moeilijk voorstellen dat SOBW rijden meer vermoeiend is dan een 70 cc bike in het Frans kampioenschap in bedwang te houden, of is dat wel zo?

in frankrijk gaat het als volgt,

1. vrije training 5 ronden (niks aan)
2. chrono 5 ronden (niks aan)
3. 1e reeks 10 a 15 ronden volgens lengte circuit, ongeveer dik 10 min (niks aan)
4. 2e reeks idem 1e (begin het te voelen)
5. 3e reeks idem 1e en 2e (begin het serieus te voelen)

het zijn dus echte "sprints" , om nou te zeggen dat je doodop bent zijn de races net iets te kort

en......... bij sobw startte ik vanaf de 3e rij wat opzich meer spanning meebrengt en dus vermoeiender is (in frankrijk mag ik 9 van de 10 keer vanaf de 1e rij starten, dus makkelijker) hiermee zal niet iedereen akkoord gaan, maar zo ervaar ik het toch

Sander said:
Beter ga je dat wel leren....Dingen willen nog wel eens lostrillen, en als je wil SOBW'en, zal je toch zelf, in zeeeeer korte tijd, grondige noodreparaties moeten kunnen doen...

er zijn mensen die sletjes hebben die dat werk voor hun doen ;)

Beerke said:
Hometrainer !! is een fiets
Homo Trainer!! is ongeveer een fiets alleen in je sterretje!

Sorry leid momenteel aan drastich geheugenverlies, en mn waarnemings vermogen is ook drastich achter uit gegaan. 8)

-:-

ik train ook in de kroeg :W

sex doe ik ook al niet meer aan:P merk je trouwens wel hahaha

keer proberen te fietsen naar school lijkt me geen slecht plan, alleen dat ik gelijk 22 km heen en 22 km trug:S

ja daar stond me een geil mokkel!!! ik d8 die moet ik even beter bekijken. alleen ging ze samen met de rest van het publiek hard rennen voor me:D

Ik ben maandag ook nog even langs geweest en heb genoten 8)

Voor foto's: check www.edo.in

Het grootste gedeelte zijn expi racers, maar er staan ook nog een paar scooters en SM's bij.

Enjoy

Back