Wheely Day (Zeeland) maandag 31 mei

ik vond dat het snel ging vervelen want ze herhaalden steeds de stunts...verrder wel mooie motoren gezien ookal ben ik niet zo'n motorfreak.

ik ben btw die gast van die rood met witte phantom.

Guy said:
ik vond dat het snel ging vervelen want ze herhaalden steeds de stunts...verrder wel mooie motoren gezien ookal ben ik niet zo'n motorfreak.

ik ben btw die gast van die rood met witte phantom.

Poke :P ?

Ook nog die lelijke watergekoelde neo's zien staan toevallig? Met sr LC blok.. Stond daar ook ergens in het begin, had er zelf 1 of ander licht opgezet vanvoren.

PsychoDude_666 said:
Heb je ook zien staan jah, twinslogotje erin gedaan. Maarre echt speciaal hard ofzo ging ie niet ;)
gaat idd niet zo hard nee met DR70, komt nog wel...

er waren ook nog gasten met std. scoot VET hard in het gras aan het burnen...gehe

Hey ff offtopic

Hoe zouden jullie het vinden om een legaale meeting op de speelmansplaten te houden ?? :) Ik kan natuurlijk altijd een poging wagen bij de baas/bazin van het recreatie gebied :)

dus wat vinden jullie ?? :)

offtopic

Zat ik ook al aan te denken.. Locatie is ideaal, keb ook een heleboel terrein fotoos gemaakt.. sprintbaan ligt er, sanitaire voorzieningen, eettent, superveel ruimte voor auto's en dergelijke, gebied is goed te controleren..

jah idd , ik ga van de week ff informeren.

toen ik vanmiddag op wheely day was heb ik ook gelijk heel het terrein in me hoofd geprint....net zoals je zegt : mooie baan , hééél veel plek voor scooters , eettent en zo kan ik nog wel langer doorgaan :) locatie is natuurlijk al helmaal ideaal geen last van buurt bewoners enz enz

maar ik ga er achter aan , en wie weet word het wat ;)

Offtopic: Is zeker een vette locatie voor een LEGALE meeting. Je kan er tig scoots + mensen kwijt en er zijn volop drangehekken aanwezig. Ik ga hier zeker achteraan en Anthony je kan op me rekenen... :)

Ik open wel een apart topic want dit gaat niet over een meeting speelmans platen :)

Back