Ook nog die lelijke watergekoelde neo's zien staan toevallig? Met sr LC blok.. Stond daar ook ergens in het begin, had er zelf 1 of ander licht opgezet vanvoren.
Hoe zouden jullie het vinden om een legaale meeting op de speelmansplaten te houden ?? Ik kan natuurlijk altijd een poging wagen bij de baas/bazin van het recreatie gebied
Zat ik ook al aan te denken.. Locatie is ideaal, keb ook een heleboel terrein fotoos gemaakt.. sprintbaan ligt er, sanitaire voorzieningen, eettent, superveel ruimte voor auto's en dergelijke, gebied is goed te controleren..
toen ik vanmiddag op wheely day was heb ik ook gelijk heel het terrein in me hoofd geprint....net zoals je zegt : mooie baan , hééél veel plek voor scooters , eettent en zo kan ik nog wel langer doorgaan locatie is natuurlijk al helmaal ideaal geen last van buurt bewoners enz enz
maar ik ga er achter aan , en wie weet word het wat
Offtopic: Is zeker een vette locatie voor een LEGALE meeting. Je kan er tig scoots + mensen kwijt en er zijn volop drangehekken aanwezig. Ik ga hier zeker achteraan en Anthony je kan op me rekenen...
Ik open wel een apart topic want dit gaat niet over een meeting speelmans platen