meeting organiseren in zeeland

Jah en idd geen "respect" voor zn scoot. En gewoon gevaarlijk ach, mooi om te zien rijden maarja dat ie dat ding elke keer naait is goed zijn eigen schuld.

Zal mij niet verbazen dat die zich/ of andere doodrijdt.

datum van de meeting is al bekend onder degene die gaan komen..

hier komt ook geen datum of plek op te staan om te voorkomen dat er te veel gaan komen.

ben je echt geinteresseerd? heb je een scoot met veel vermogen en denk je van: MIJN scoot moet er bij zijn stuur me ff een pmtje..

greetz

8) 8) 8) 8) MM-RACING 8) 8) 8) 8)

Dames... hebben jullie ook wel eens ged8 aan het gebeuren kapelse dag? de heren van de Sobw zijn hier ook altijd welkom maar komen hier nooit, tewijl iedereen hartstikker enthousiast is over de mini's e.d, de 125ccMb's van de heren uit hoedekenskerke en de solexjes. Misschien vind men het gepast, als wij met een paar man laten zien dat we niet op straat willen rijden met opgevoerde scoots, maar juist willen showen op evenementen

Ik zie net eind augustus, dat duurt dus nog ff... Eerst maar die andere meeting afwerken;)

(misschien kan ik wel ff vragen of er een demootje gegeven kan worden bij de minibike race in mijn woonplaats:))

kijk.. als we met de mini race wat kunnen regelen, dan valt er hier in zeeland genoeg te rijden, kvind het opzig nog niet eens zo'n gek id al zeg ik het zelf.. en het is meestal nog gezellig en druk ook..

Çiao Xander..

even voor de duidelijkheid...

ik heb deze thread gestart dus het lijkt me duidelijk dat ik het organiseer . dus de datum van de meeting is bij mij te verkrijgen.

hoe jullie derbij komen dat eric dat doet weet ik ook niet.
en ja , de plek en de datum is al bekend

wil je de gegevens... stuur mij een pmtje.

greetz..

even voor de duidelijkheid...

ik heb deze thread gestart dus het lijkt me duidelijk dat ik het organiseer . dus de datum van de meeting is bij mij te verkrijgen.

hoe jullie derbij komen dat eric dat doet weet ik ook niet.
en ja , de plek en de datum is al bekend

wil je de gegevens... stuur mij een pmtje.

greetz..

wat boeit mij et eigenlijk. regel et maar is wel handiger. hoef ik niets te doen is ook wel chill. ik hoor wel wanneer het is. zeker ben ik van de partij!!

Originally posted by mm-racing
wat boeit mij et eigenlijk. regel et maar is wel handiger. hoef ik niets te doen is ook wel chill. ik hoor wel wanneer het is. zeker ben ik van de partij!!

OMG je wil er wel heeeeeel erg graag bij zijn he?
Moet je je zelf bewijzen ofzo?
Ik heb dit hele toppic door gelezen en dit gaat nergens over. :P

Je zegt dat jij dit geregelt hebt. Nou volgens mij is Enrico er veel meer mee bezig.
Ui t alle replys maak ik op dat Enrico er wat aan doet en dat jij zo nodig een meeting op je naam wil hebben staan.

Lijkt wel of je alleen maar naar die meeting komt om straks stoer te doen tegenover andere van dit forum. 8P

Maarjah... LB

Back