meeting Organiseren Alphen aan den Rijn(ZH)

De redeN dat je illegale meetings het beste zo veel mogelijk kan vermijden is omdat ze NEGATIEVE publiciteit opleveren.
NEGATIEVE publiciteit voor de gehele "scooterscene", dus ook voor jou en mij en je buurjongen van 16 die net ze certificaat heeft.
Een NEGATIEVE sfeer is op het moment het laatste wat de scooterscene kan gebruiken, aangezien de stemming al niet te positief is.
Het lijkt me dat jij, met al je verstand dit ook wel kon verzinnen. Want jij bent iemand die al wat ouder is, een opgefokte scoot heeft voor meetings enz... Zoals je zelf iig zegt.
Veel plezier op de N11 met ze allen.....

Dat lijkt mij het grootste punt om te zeggen dat je het niet doet. Iig niet commercieel. Dus via een forum oid.
De listmeeting was ook illegaal als de pest, alleen dat was door een vriendengroep onderling geregeld, niet vantevoren bekend gemaakt en daardoor een groot suc6. Probeer zoiets op te zetten, maar nodig zeker niet iedereen uit die uit de buurt komt.
Jullie zouden ervan geleerd moeten hebben dat dat gewoon niet werkt.

Originally posted by Mol
Dat lijkt mij het grootste punt om te zeggen dat je het niet doet. Iig niet commercieel. Dus via een forum oid.
De listmeeting was ook illegaal als de pest, alleen dat was door een vriendengroep onderling geregeld, niet vantevoren bekend gemaakt en daardoor een groot suc6. Probeer zoiets op te zetten, maar nodig zeker niet iedereen uit die uit de buurt komt.
Jullie zouden ervan geleerd moeten hebben dat dat gewoon niet werkt.

Als ik dit alles van verschillende opzichten bekijk geef ik jacco en jou ook wel gelijk Maar deze discussie gaat zo eeuwen door en iedereen plaatst toch zijn mening.
Probeer het zelf ook eens van een andere kant te bekijken als je wil. Wees eens eerlijk.... er is bij jou een illigale meeting in de buurt. Je hebt niks te doen.... wat doe je? Ik zou in ieder geval ff een kijkje gaan nemen en ik denk dat je er dan toch wel ff bij blijft omdat het toch wel een mooi gezicht is al die scootertjes bij elkaar.
Maarjah... als ik het van jullie kant bekijk snap ik het ook wel.

Originally posted by UST member
Waarom reageer je gelijk zo bijdehand, net of er zoveel legale meetings zijn. Jij mag ze van mij weleens opnoemen. Ik ben niet zo'n nrx sjeezer want mijn scoot is ook dik opgefokt en ik kan ook vervoer regelen om naar een legale meeting te rijden die verder weg is. Kortom is stem ook liever voor legaal dan illegaal, maar als legale meetings er bijna niet zijn en de illegale zijn ook gezellig, geef mij dan eens een rede om daar niet naartoe te gaan.

Legale meetings:Zat, zoek maar naar info, maar tegen de winter is er niet zoveel animo voor :|

A-bizar:
Als je een meeting plek niet wil geven neem ik daar uit op dat jij bang bent dat de politie er achter komt. ik heb dus geen zin in gezeik met de politie en ik weet wel zeker dat 90% van de rest hier dat ook vind.
Zorg voor een vergunning of regel ff wat met de politie. doen wij in borft ook.

Wat een bull, je zegt zelf ook toestemming of vergunning te vragen, terwijl je in dit topic pleit voor een illegale meeting !!!!:|

Suc6 verder, zoek het maar lekker uit met je illegale meetings, i'll rest my case.:|

groeten, Jacco...

P.s. het heeft geen zin hier nog op te reageren naar mij, ik geef jouw pogingen om illegale meetings te organiseren geen aandacht meer.

Originally posted by Jacco
Legale meetings:Zat, zoek maar naar info, maar tegen de winter is er niet zoveel animo voor :|

Legale meeting ergens in het oosten van het land ja :| Dat schiet ook niet op natuurlijk. Opzich moet "illegaal" best kunnen mits er goed georganiseerd wordt en het plaats vind op een afgelegen gebied.

Hier in de regio zijn "illegale" meetings vrijwel de einigste meetings waar je heen kunt gaan.

Verder ben ik wel voor het principe van "Listmeetings", maar voor dat soort meetings vallen ook de wat minder snelle serieuze mensen (waaronder ik) vaak af. En op normale meeting kun je vrijwel niet voorkomen dat er "NRX doed's" komen.

Misschien een listmeeting voor alle forummembers uit de regio een idee, de members op het forum zijn vaak toch al meer geïnteresseerd in de techniek dan in het "patsen". En dan uiteraard een goede organistie en de groep zal dan ook niet 'te' groot zijn.

Listmeeting zoals bovengenoemd is ws wat anders als jij denkt, maar doe hetzelfde, maak een lijstje van mensen die jij hier @ forum goped kent en doe daar wat mee, je kan dan altijd de "rellenschopper"aanspreken op zijn daden...

grtzz...

Listmeeting zoals bovengenoemd is ws wat anders als jij denkt, maar doe hetzelfde, maak een lijstje van mensen die jij hier @ forum goped kent en doe daar wat mee, je kan dan altijd de "rellenschopper"aanspreken op zijn daden...

grtzz...

Ik ga zelf iig niets organiseren omdat ik daar simpelweg niet goed in ben, geen tijd voor heb en niet zo veel mensen van het forum ken. Mocht er iemand een meeting op deze manier willen organiseren en diegene ook zoiets goed kan organiseren zal ik er zeker zijn :)

Maar zo'n listmeeting idee lijkt me wel de beste oplossing voor een veiligere meeting, je weet al een beetje dat er serieuzer volk komt :)

Tja, je weet welk(!!) volk er komt.....(Omdat je die mensen zelf per bijv. PM hebt verwittigt dat er zo'n meeting komt)
Ga je daarintegen hier posten dat er een meeting komt waar alleen uitgenodigde mensen mogen komen en vermeld de plaats erbij, komen er altijd plaatselijke mensen kijken :(, en dat zou dus net niet de bedoeling moeten zijn...

Wil je een illegale meeting organiseren voor zoveel mogenlijk volk, doe het dan lekker via mail ofzo, of op een ander forum, zodat niet dit forum ermee geassocieerd wordt.(Bij ongelukken, overlast of wat dan ook ;))

grtzz, Jacco.

A-bizar:

Wat een bull, je zegt zelf ook toestemming of vergunning te vragen, terwijl je in dit topic pleit voor een illegale meeting !!!!:|

Suc6 verder, zoek het maar lekker uit met je illegale meetings, i'll rest my case.:|

groeten, Jacco...

P.s. het heeft geen zin hier nog op te reageren naar mij, ik geef jouw pogingen om illegale meetings te organiseren geen aandacht meer.

Hmmzz denk dat jij mij niet helemaal begrijpt... Dat was in mijn ogen zwaar slecht geregelt. Ik moet wel een beetje het idee krijgen dat het goed geregelt is wil ik met scoot komen.
Als iemand hier een idee krijgt van: heej das stoer om een meeting te regelen en ik krijg een sterk vermoeden dat het zo'n triest iemand is die het regelt denk ik net zoals jou! Maar ik vind dat een goed georganiseerde illigale gewoon moet kunnen. Klaar!
Maar zoek jij het verder maar uit wat je ervan vind en wat je van mijn mening vind.

eddit: en nog wat: als je toestemming krijgt van de politie hoeft het niet ineens legaal te zijn hoor!
Wij kregen in borft toestemming en bij de derde meeting kwam er zo'n chef van de politie en toen moesten we ook weg!

Hmmmz, wat jacco heeft gezegd klopt natuurlijk wel. Als wij een meeting organiseren en er vallen doden staat er de de dag erna in de Rijn en Gouw dat dit forum 'hoofdoorzaak van het ongeluk was'.

Wellicht is het dus een goed idee een listmeeting te organiseren op de volgende manier. Ik ga samen met UST Member en UST Aerox een geschikte datum zoeken.

Mensen die graag willen weten wanneer en waar precies deze meeting plaatsvindt kunnen zich inschrijven door mij een pm te sturen. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen beslissen we of de meeting doorgaat of niet.......

Mensen die het niet eens zijn met deze vorm van meetings melden zich gewoon niet aan.....(lijkt met logisch)

Greetz ust crew

Originally posted by A-Bizar
Als ik dit alles van verschillende opzichten bekijk geef ik jacco en jou ook wel gelijk Maar deze discussie gaat zo eeuwen door en iedereen plaatst toch zijn mening.
Probeer het zelf ook eens van een andere kant te bekijken als je wil. Wees eens eerlijk.... er is bij jou een illigale meeting in de buurt. Je hebt niks te doen.... wat doe je? Ik zou in ieder geval ff een kijkje gaan nemen en ik denk dat je er dan toch wel ff bij blijft omdat het toch wel een mooi gezicht is al die scootertjes bij elkaar.
Maarjah... als ik het van jullie kant bekijk snap ik het ook wel.
Nogmaals ik sta niet aan jou kant of aan de kant van Jacco, ik geef hier ook gewoon mijn mening.
Een illegale meeting bij mij in de buurt. Alphen is voor mij in de buurt. Net als de pruts0r meetings in Waddinxveen e.d.
Ik ben 1x naar een illegale meeting geweest, dat was in Bodegraven. Toen ben ik na 10 minuten weggegaan omdat er gasten tussen het publiek aan het wheelyen waren, burnouts vlakbij groepen mensen. HARD rijden zonder helm enz.
Er was totaal geen verantwoordelijkheids gevoel bij een gedeelte van de groep.
Dus nee, helaas voor jou dat doe ik dus niet :)
Als een meeting GOED geregeld is en hij is bij mij in de buurt dan krijg ik vanzelf een uitnodiging. Zo niet, dan is mijn interesse over.

Originally posted by ust power
Hmmmz, wat jacco heeft gezegd klopt natuurlijk wel. Als wij een meeting organiseren en er vallen doden staat er de de dag erna in de Rijn en Gouw dat dit forum 'hoofdoorzaak van het ongeluk was'.

Wellicht is het dus een goed idee een listmeeting te organiseren op de volgende manier. Ik ga samen met UST Member en UST Aerox een geschikte datum zoeken.

Mensen die graag willen weten wanneer en waar precies deze meeting plaatsvindt kunnen zich inschrijven door mij een pm te sturen. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen beslissen we of de meeting doorgaat of niet.......

Mensen die het niet eens zijn met deze vorm van meetings melden zich gewoon niet aan.....(lijkt met logisch)

Greetz ust crew
Hmmmz er heeft iemand het licht gezien. Waar ik alleen nog steeds mee zit is dat het nog via het forum loopt, al is het via PM.
Hou het ook binnen de PM/Mail sfeer en post er gewoonweg GEEN topic over hier op het forum.
Dan is iedereen happy volgens mij!

Probleem is dat ik niet genoeg mailadressen/namen van peeps @ het forum weet om zoiets op te zetten. Daarom is zo'n forum juist zo ideaal...heb jij niet een id?

Ik niet. Ik zit bij de "list" en dat is voor mij genoeg. Ik weet niet precies hoeveel man het is, maar zeg dat het er 40-50 zijn. Ik ken 95% van de mensen persoonlijk en daarom is het dus zo'n leuke groep. Allemaal dezelfde interesses enz.
Hoe jij aan zo'n groepje komt. Je bent vast niet de enige bij jou in de buurt die met scooters bezig is. Zo begin je en kom je vanzelf op een grotere groep uit.
De list is ook met 5 man begonnen ofzo en is in de loop der jaren uitgegroeid tot wat het is.

Originally posted by Mol
Ik niet. Ik zit bij de "list" en dat is voor mij genoeg. Ik weet niet precies hoeveel man het is, maar zeg dat het er 40-50 zijn. Ik ken 95% van de mensen persoonlijk en daarom is het dus zo'n leuke groep. Allemaal dezelfde interesses enz.

Ik kreeg pas ook een pm over een meeting... weet ff niet meer welke dat was want heb me pm toen gewist...
Er stond toen in dat alleen de mensen die die mail kregen mochten komen. Is dat ook zoiets?

ik vind het opzich wel een goed ID om het via pm of mail te doen.. zo krijg je bijna alleen degene die je wil hebben op de meeting.( je zit alleen met "aanhang"van die mensen) en ik weet niet precies wat MOL onder een echte Listmeeting verstaat maar die zullen best over het hele land verspreid zijn en lang niet allemaal komen.
als je het goed kan regelen met plaats en mensen lijkt het me een geslaagde meeting worden.

Die echte list meeting waar je het over hebt is al jaar en dag een hechte groep mensen hier @ forum, maar ook zonder scooter een leuke koppel mensen, die organiseerd af en toe een meeting voor alleen die groep...

Zo weet je zker dat er geen mensen komen die je niet kent, en dta je op die manier een geslaagde meeting kunt organiseren ;)

grtzz....

m.a.w, wij hebben lekker een leuke meeting list, zoeken jullie het maar uit? Ik begrijp best dat jullie Henkie Met Z'n NRX en stroboscopies niet op jullie meetings willen, maar kunnen jullie niet een aantal mensen toelaten tot deze meetings....? Het probleem is gewoon dat ik meetings helemaal het einde vindt en als er geen legale meeting in de regio is ik net zo lief een dan maar illegale meeting organiseer.....

Back