meeting organiseren in zeeland

Originally posted by Enrico@nrg
Ja idd, dat snap je toch hopelijk zelf ook wel:| .. Zodra het droog is heb je nergens meer last van..

denk je het... daar rijden altijd vrachtwagens en traktoren.. die veel zooi veroorzaken. in de zomer ligt er ook altijd modder verspreid over die polderwegen dus ja..

Dan kom je toch niet... Alsof droge modder wat uitmaakt.. uhum.. Er rijden daar trouwens niet eens veel tractors en zo maar dat geeft verder niet... Dan ga jij het ergens anders houden he op de grote markt in goes of zo..

Idd, de wegen naar deze plek toen zijn super, breed en recht. Alleen op het einde is t wat "viezer" tis bij een strandje enzo dus zker geen tracktoren, rijden alleen wat vrachtauto's enzo.

laten we het gezellig houden.. en tuurlijk kom ik wel

ik zeg het toch alleen. misschien zijn er nog wel meer die dat niet echt super relaxed vinden van die modderige wegen. trouwens, boeie ook hoor. ik ben van de partij . :W :W :W :W

greetz..

Gast, ik rijd misschien 10km op een jaar met de mijne en denk je dan echt dat ik modderige wegen wel op prijs stel? Mijn scooter heeft de laatste 2 jaar nog geen spatje modder van dichtbij gezien..

Moet ik Dan nog poetslappen.. voor iedereen mee nemen
kunne we gezellig met z'n alle gaan poetsen..

maar michiel zeur nouw maar niet sow 8P
je rijdt steeds door goes heen net of je scoot dan neit vies wordt:rolleyes:

ik kom dus cker weten met paar maten van mij, en misschien rijdt mijn scoot nu niet zo snel(zipje), de scooters van michel@beta en htc-tuning zullen dan wel afzijn en die komen dan waarschijnlijk ook mee en dan nog een paar, niet bekend hier op het forum. ik kom uiteraard ook gewoon om te meeten, gezellig bijpraten, wat altijd leuk is.

machiel

Originally posted by cow and chicken
ik wil ook wel komen met mijn runner met alles van malossi-speed
martijnberg@wanadoo.nl

OFFTOPIC:
Jij was ook in Ter Aar toch? Maybe een domme vraag, maar waarom draag je met een speed setup geen helm? :? :? :? :?
Als jij het niet was op de cow and chicken runner heb ik niks gezegd.

Originally posted by Bart@JBH
Moet ik Dan nog poetslappen.. voor iedereen mee nemen
kunne we gezellig met z'n alle gaan poetsen..

maar michiel zeur nouw maar niet sow 8P
je rijdt steeds door goes heen net of je scoot dan neit vies wordt:rolleyes:

ja misschien wel he!!.. 8) vant weekend is mn scoot klaar!! istie weer gereed om te blazen.. volgens mij ben ik zowat de enige die met 17,3 pk 2 a 3 x per week rij:P

haha jah misschien is dat ook wel helemaal niet bevorderlijk voor je scoot om er met zo'n setup zo met te rijden, en zeker in de winter niet. maar we zullenw el zien wat hij doet als het zover is.

machiel

Originally posted by mm-racing
ja misschien wel he!!.. 8) vant weekend is mn scoot klaar!! istie weer gereed om te blazen.. volgens mij ben ik zowat de enige die met 17,3 pk 2 a 3 x per week rij:P

Jij bent ook 1 van de weinige die een scooter in onderdelen aan Tino geeft.. En hoe vaak heb je al gereden met die 17.3 pk? Ben benieuwd namelijk hoe lang dat dan goed gaat als je vaak rijdt..

Originally posted by Enrico@nrg
Jij bent ook 1 van de weinige die een scooter in onderdelen aan Tino geeft.. En hoe vaak heb je al gereden met die 17.3 pk? Ben benieuwd namelijk hoe lang dat dan goed gaat als je vaak rijdt..

hij heeft 1x top score gehaald van 17,3
en daarna steeds ronde de 16 pk...

Btw hij had die scooter voor het eerst toen net terug
en na 100 Km brak z'n Evo as in 2en8P

dus ik denk dat het niet zo goed gaat..
in middelburg woont ook z'n Knakkert met 15/16 PK oid..
die ook hele dagen rondjes rijdt om strak te doen..
maar dat ding is ook om de week naar de klote:P

Originally posted by mm-racing
Elke week 3 x rijden 8P waarom rij je nu wel en niet op die weg een paar x in de zomer :?

ik ga int vervolg wel minder rijden het was naar 200 km.. en mn as was niet in tweeen gebroken bart.. vanaf de keerring tot aan de variobout. en het was een productiefout dus ja aan wie ligt het dan he???:P:P:P ik heb em altijd netjes warm gereden dus ja!! komt allemaal wel weer goed.

ik zie jullie binnenkort wel ..

greetz

hij heeft 1x top score gehaald van 17,3
en daarna steeds ronde de 16 pk...

Btw hij had die scooter voor het eerst toen net terug
en na 100 Km brak z'n Evo as in 2en8P

Lol. Hier ook zo'n mannetje. Rijd op straat met een team50 koopmans tuned. Malossi pijp, 19/21DO ofzo. Ding knalt wel aardig, maar ik denk niet dat hij het tot de zomer volhoud. Slijtage enzo let hij niet op volgens mij en warmdraaien al helemaal inet :D

Boy idd, vind zichzelf wel erg stoer. Toen ik evo kreeg heeft hij meteen een c20 enzo gekocht omdat ik anders misschien harder ging ofzo althans dat zei iemand.

Ik weet niet, ik doe gewoon btje voorzichtig met mijn spul, hij had em bv genaaid. Heeft ie nieuwe wand laten dampen. Had t er net opgezet enzo gaat ie wheelies enzo doen, woppa weer genaaid :W

Hij kan wel rijden opzich das dan wel weer mooi

Originally posted by PsychoDude_666
Boy idd, vind zichzelf wel erg stoer. Toen ik evo kreeg heeft hij meteen een c20 enzo gekocht omdat ik anders misschien harder ging ofzo althans dat zei iemand.

Ik weet niet, ik doe gewoon btje voorzichtig met mijn spul, hij had em bv genaaid. Heeft ie nieuwe wand laten dampen. Had t er net opgezet enzo gaat ie wheelies enzo doen, woppa weer genaaid :W

Hij kan wel rijden opzich das dan wel weer mooi

Ja dat is idd Boi...
rijden kan dat mannetje idd wel..
maar ik zit dus met z'n beste maatje inde klas8P
altijd maar die brute verhalen overhem
dat is wel dik 160 rij enz..
maar hij wil aleen maar opvallen..
door bijvoorbeeld..Levensgevaarlijk te gaan Wheelen op het Overvolleschool plein bij de CSW |(

Echt een getikte gozert...

Back