meeting organiseren in zeeland

Ik weet nie of er mensen bekend zijn met de weg langs "De Kaloot '' iig weet ik dat daar geen kip komt hoogstends een verdwaalde visser Is een heele lange weg die op niks uitkomt en is heel breed en het loopt langs de duinen ook weet ik dat op deze weg wel eens een paar keer een meeting is geweest van de alfa club greetz !

en waar is dat dan de KALOOT?? geen flauw idee waar dat is.. als het een brede lange weg is waar geen kip komt dan moeten we maar es polshoogte gaan nemen...

ckr wel een chille plek om flink te tetteren met onze machieennsss.

ik kan je wel vertellen dat het in de winter zoals nu echt geen pretje is richting borssele en in borssele zelf.(op de wegen dan..)
heb zelf op borssele gewerkt. reed daar dagelijks heen met mn scoot .. maar toen wastie nog original!!

voor de rest ben ik het zelf wel eens met een plek als deze..
wie zijn et er nog wel meer mee eens en zien dit wel als potentiele kanshebber om tot het terrein van de scootmeeting te worden bekroont??:P :P

GREETZ..

MM-RACING

Juist ! Zoals erik al zegt is het verstandig om het in beslotenheid te doen .
Wat ik nu al in goes zie is dat er aardig wat spul rond rijd en lijkt me leuk om eens te meeten dicht bij huis .

en wanneer willen we gaan meet & greaten dan ??

de plek hebben we nu...

nu nog 20 scoots en tis geregeld!!! voor mij maakt het niet zoveel uit in welke periode het is, welke maand. ik sluit me wel bij de meerderheid aan.

Kwil trouwens wel alle mensen weten die komen:

- Enrico@Nrg
- Bart@JBH (neem je nog peopletjes mee?)
- Sander3412
- MM-racing

Nu nog een paar..

Kwil ook nog wel ff duidelijk zeggen dat mocht er politie komen niemand als een gek gaat wegrijden maar gewoon rustig blijft en normaal tegen die agent gaat praten.. (ik heb nog familie bij de politie daar in de buurt zitten en dat heeft me wel vaker geholpen;))

Originally posted by Enrico@nrg
Begin eerst maar eens met een heel goed plan op papier te zetten en dan een vergunning aan te vragen bij de desbetreffende gemeente.. 90% kans dat je dat niet lukt dus dan hoef je met de rest nog helemaal niet bezig te zijn..

5 pagina's lang bezig om die jongen een vergunning aan te laten vragen. 1 persoon noemt het woord meet en greet en er gebeurd niks meer.
OOK een meet en greet met 20 man is illegaal. Jullie regelen het nu via dit forum, imo de grootste fout die je kan maken aangezien elke NRX n00b er nu ook heen kan komen.

Suc6 ermee...

Er gebeurde al nix Mol... En verder heb je wel btje gelijk over dat iedereen het kan lezen.. Dus raad ik aan dat iedereen ff zijn e-meel hier neerzet zodat we het anders kunnen oplossen..

En Mol je kunt het gewoon niet legaal krijgen hiero dus dan is dit de beste oplossing.. Zelfde als dat jij en Pronk door Waddinxveen gaan branden:)

Maar mensen e-meels is misschien wel beter ja..

Back