meeting organiseren in zeeland

Originally posted by Bart@JBH
//off//
heb je een 40 mm Carb ofsow 8P
//off//

Bijna:P

Mjah rijd ook zo 1:8 / 1: 10 , dus tja kan em voorstellen met iets dikker getuned spul dat je wel die kant op gaat ja,..Gewichtsbesapring dan wel flink doorgevoerd,..Sprints-scoot?

Originally posted by Enrico@nrg
Ok.. Toevallig geen grote parkeerplaats voor de deur? ;)

mwa 1 km verder alleen
hier in serooskerke hebben ze helaa vorig het politie bureua heropent :|

ma een rollerbank hebben ze hier nog niet uigevonden dan moet je mee naar middelburg8P

whoei ik kan het nog net bij benen al die postst..

Ik doelde er meer op dat als je toevallig bij het huis een grote parkeerplaats of loods hebt of zo dat we dan ff op eigen terrein kunnen meeten maja, dat zit er niet in dan:)

Originally posted by Enrico@nrg
Ik doelde er meer op dat als je toevallig bij het huis een grote parkeerplaats of loods hebt of zo dat we dan ff op eigen terrein kunnen meeten maja, dat zit er niet in dan:)

tja bij peter van JBH zouw het mabey wel kunnen... op z'n werk
hele grote boerderij..

aleen ik weet neit ofze baas het goed zouw vinden..
z'n zoon heeft zich zelf vorigjaar zomer nml dood gereden op de schotsman... en sinds dien is er eigenlijk geen scooter meer geweest....:rolleyes:

ma weet niet iemand afgelegen voetbal veld ofsow.. in iedergeval genoeg parkeerplaats op zo'n voetballveld...

Ben nu ff peukje roken dus ik Regeer pas over 5 min.8P

Ik ga eens pitten, en nog ffjtes engels leren...kut school...

Misschien dit gesprek eens keer op msn ofzo verder doen :D kunnen we meer oftopic gaan enzo...Hier heeft iemand die mee zou lezen niet zoveel aan dus?...ach lees t morgen wel weer toedels

Wij gaan proberen een legale meeting te organiseren er is een plek kijken maar naar deze foto's http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=43537

Er is al 2 keer een illegale meeting gehouden er is een zeer lang stuk op te sprinten bij deze weg staan geen huizen, er komen mischien 5 auto's op een dag over deze weg. Als het geregeld kan worden zouden er dan mensen met vette scooter komen. Er zal dan bijna zeker een testbank staan. Laat maar wat horen als je hier intresse in hebt. Ook zuller er een hoop belgen komen best wel leuke scooters. Een datum is niet te zeggen want bij de gemeente is 2 maand niks. Maar ik zal binnenkort eens een brief schrijven hoe hun er over denken.

degene die echt willen komen moeten mij ff een pmtje sturen en dan krijg je datum, tijd, plek van de meeting die binnenkort gehouden zal worden...

greetz..

MM-racing

voorlopig geen meeting denk ik... tis klote weer. niemand die een bruute scoot heeft wil hem smerig hebben wat met dit weer waarschijnlijk wel gaat gebeuren...

we stellen de meeting uit tot volgend jaar....

//offtopic\\

ik wens iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!

//ontopic\\

tot volgend jaar.. dan starten we het nieuwe jaar wel met een meeting ipv het jaar af te sluiten met een meeting...

greetz..

MM-RACING

we kunnen ook wel blijven speculeren.. dat is geen probleem, hoe meer ideeen hoe beter. We gaan gewoon voor een legale meeting in Zeeland. waar maakt niet uit, Als het maar in Zeeland is. de gene die het eerste een legale plek heeft is de organisator, lijkt mij!!8)

ik kan voorlopig niet naar een meeting komen... krukas is afgebroken. Mn evo-as nog wel. Vet balen!!! mn scoot staat nu bij dinojet.

Doe maar in t begin van het voorjaar, rijd me scoot denk ik ook wel.

Maarre ben ook voor een legale meeting, btje met gasten met scooters op een bweg staan tja, dan komk niet zo snel

waarom gaan jullie niet praten met ProMotor?

de organisator bij de SOBW races in Wemeldinge?
Niet dat je sprints gedaan krijgt, wel dat ze maybe iets van testbank willen regelen ofzo???

Indien dat ze daar idd interesse voor hebben mogen ze altijd contact met mij opnemen :)

Write your reply...
Back