Henk_de_mol
Old skool member
Idd, je bent toch niet gek? Daar wonen allemaal griffo's die de politie zo bellen.. Als ik het zo hoor wordt het helemaal nix..
Originally posted by Bart@JBH
volgens mij gaat dit ook gewoon niks worden...
en selectief met 10 a 20 lukt denk ik ook niet echt!!!!
iederen heeft wel 1 0f 2 vrienden die sowiesow ook wel mee willen met hun leuke scooter
beter gewoon een x als zeeuwen onder elkaar naar een grote meeting gaan oid ....
Originally posted by Enrico@nrg
Idd, je bent toch niet gek? Daar wonen allemaal griffo's die de politie zo bellen.. Als ik het zo hoor wordt het helemaal nix..
Originally posted by mm-racing
waarom denken jullie dan gelijk zo extreem van dit wordt niks...kom zelf dan ff met betere ideeen...ik geef toch gewoon een voorstel...ik zeg toch niet dat dat definitief moet zijn...beter ergens een meeting in zeeland waar iedereen het eens mee is...
greetz....
MM-racing
extreem denken doe ik ook weer niet gelijk...
maar een meeting organiseren met 10/20 man vindt ik persoonlijk ook niet echt ene meeting meer!!!!
dat is gewoon ggezllig met een paar mensen bi jelkaar komen.... bij iemand thuis ofsow... 10/20 man kan nml ook wle bij mij in de schuur
en of er af entoe nu 3 scooters door een dorp heen crossen of het zijn er geljk 20 zit tog best wel wat verschill in..
en als je komt meteen brute setup rij je tog ook niet heel het stuk met je scooter
dus je hebt ook nog auto bij + aanhanger lijkt me nu niet echt makkelijk omdat in een dorpje neer te zetten...
en je moet het gewoon ergens legaal zien te krijgen en gewoon goed organiseren...
en ik weet wel mooi tereinen maar daar geven ze nooit toestemming voor.. dus helaas...
bart
Originally posted by mm-racing
nou......dan doen we het toch bij jou in de schuur!!
geintje toch....
we zien wel.....als iemand een goeie plek heeft dan hebben we het er nog wel over.....komt wel een x goed denk ik......
MM-racing
your'e welcome:W
maar ja er zijn plekken genoeg te bedenken ...
aleen het is zo verdomde moelijk om iets legaal te krijgen..
anderz was er ook al wel eerder wat georganiseerd
Originally posted by ApRs50
weinig politie?!
Als je in Veere de sluizen naar Arnemuiden/Middelburg overrijd heb je bijna geen politie, en een hele lange weg, waar bijna geen een auto langskomt
dus jouw lijkt het slim om het in de bebouwde kom te gaan houden |( :|
dan krijg je echt een hoopgedonder...
dan kan je wel zeggen er staat een JOB maar op zo'n dorpje wonen altijd wel mensen die de politiegaan bellen
beter gewoon op een afgelegenstuk in een polder waar gewoon niemand komt!!!!
bart
Originally posted by Enrico@nrg
Ok, als er iets serieus is dan hoor ik het waarschijnlijk wel..
Originally posted by Walhoutje
Heey...
K ben nieuw hier....
May-B kan je het ook in het poelbos doen bij een oude boerderij..
Daar komt niemand...
Duzz...
Greetz
Robin
bijna geen politie daar idd aleen wel veel zeikende mensen..
je zouw het opzig in het gebeid bij ruiterplaat kunnen doen echt 10 km buiten de bewoonde wereld8P