Bart@JBH
JBH Tuning & Designs
Originally posted by PsychoDude_666
Geen zeikende mensen hoor, want zit helemaal niets op dat stuk die paar boerdereijen liggen er een flink end vandaan Alleen die weg is vaak helemaal onder de modder en tja tis dr ook nogal smal enzo lijkt mij niet geheel leuk voor een meeting...Kan t weten, rij vaak via veere naar mburg ivm de hoeveelheden cops afgelopen tijd
Wat ik dan zou voorstellen is... Het parkeerterrein voor de witte raaf, is ook in de polder, tis een vrij grote parkeerplaats en de wege die er rondom liggen zijn ideaal om ff flink te toppen ( breed, lang en recht)
En tis dicht bij me woonplaats, arnemuiden, t ligt ook wel centraal tussen vlissingen en goes in misschien ook een voordeel,..tis alleen dan voor mensen buiten zeeland wel een stukkie verder dan bv goes.
Ken eigelijk ook niet echt veel flink opgevoerde scoots uit zeeland, niet dat je dat moet hebben voor een meeting maar zoiets zorgt wel voor meer mensen uit de buurt.
Bedoel wat er in Arnemuiden zelf rond rijd is soort van triest, bijna alleen maar schakels van gasten die denken dat ze allemaal 120 rijden 8P
MAar een btje serieus opgezette meeting hier in de buurt lijkt me tof een keer te doen! (moet ik snel nog eens me scoot iets wat laten tunen en de afstelling iets strakker krijgen :W )
dat is dus het grooste nadeel kleine smalle weggetjes.. en veel modder
maar bij denk je dat ze bij de witte raaf er op zitten te w8ten met een stel brullende scooters voor de deur hebben staan....
denk het ook niet echt...
en bij jij dan de eerste op een scooter in arnemuiden d8 dat ze daar alene schakelde 8P ooh nee oud klasgenootjes vna me hadden daar al ene scooter...
maar in zeeland zijn er genoeg snelle scoots te vindenl...
aleen op straat zie je ze niet rijden....
ljk me ook niet meer dan logisch..
maar weet je nog andere leuke & goede locaties...