meeting organiseren in zeeland

Zo een plek zou wel ideaal zijn, maar volgens mij wordt je daar vrijwel direct afgestuurd.. Is ergens een achteraf weggetje geen mogelijkheid alla Hellevoetsluis? Bij mij in de buurt zijn die er genoeg in ieder geval:P

Originally posted by Enrico@nrg
ik moet eerlijk zeggen als ik zo jullie reacties lees ben ik duidelijk niet van de partij.. Wegrijden voor de politie doe ik al helemaal niet aan en is dus ook zeker NIET stoer.. Heel dat race gedoe is ook lomp, gezellig meeten en een sprintje trekken is leuk maar ik weet nu al dat er gevaarlijke situaties gaan ontstaan als ik dit zo lees.. En kun je een nog lompere weg verzinnen dan de ringweg?

Als ik die berichtjes zo lees is het dus idd de compleet verkeerde instelling en maak je het mensen zoals mij echt moeilijk die wel een legale meeting willen of wilden organiseren... Beter hou je het rustig op een echt afgelegen terrein met een niet al te grote groep echt vlammende scooters dus zonder die std. zooi en nrx troep zodat het gezellig is en er niet voor overlast gezorgd wordt... Ook lijkt mij een plek in de buurt van dynojet geen goed plan aangezien de politie dan weer meteen dynojet verantwoordelijk houdt..

Zo ik hoor het nog wel van de plannen en ik hoop dat jullie iets van mijn commentaar opsteken want ik heb hier denk ik al iets meer ervaring mee als jullie...

Grtz

Erik

Sommige reacties zijn wel extreem hoor....Ik wil heus wel er voor zorgen dat de meeting legaal is, dat is veel beter. Zoals ik al eerder zei....: als de meeste mensen dat beter vinden en als er dan meer mensen op af komen als het legaal is...dan doen we het toch zo

ALS het legaal is zal je meer positieve reacties krijgen denk ik, maargoed dat doe je echt niet zomaar.
Als het legaal is kom ik mijn vriendjes uit zeeland ook wel ff opzoeken met Joor ofzo, maarja zie het eerst maareens legaal te krijgen met een mooi stukkie asfalt erbij.

suc6

Originally posted by nylez
jongens ik kan jullie bijna 100% zeker zeggen dat je die meeting daar bij jullie niet legaal krijgt
en dat geld ook voor de rest vd plaatsen in heel nederland
ik wil evt wel mee helpen te organiseren
meetingteam52@hotmail.com

oke dan...

zo mag ik het horen.......
bij de politie aankloppen heeft volgens mij ook geen nut....
misschien een bedrijf zoeken die dat wel ziet zitten....met een groot stuk terrein.

Dan gaan er toch nog OETlullen op de openbare weg rijden dus daar kom je NIETS mee vooruit...

Krijg je het legaal dan staat de tph125cc er ook ;)

Originally posted by Karoshi
Dan gaan er toch nog OETlullen op de openbare weg rijden dus daar kom je NIETS mee vooruit...

Krijg je het legaal dan staat de tph125cc er ook ;)

dat zou wel beter zijn ja.....ckr heb je een bruute scooter....als er nog meer van dit soort scoots komen wordt het wel een bruute meeting. Die OET lullen moeten we dan gewoon vermijden.

greetz...

MM-racing

je moet gewoon een afgelegen wegje zien te vinde niet bij een grote stad in de buurt en egt goed afgelegen. zoiets asl hellevoetsluis, zoals enrico al zei.dus gwoon bij een klein dorpje in de buurt ofzo.

whoei meeting in het zeeuwse land:)

aleen ja legaal krijg is gewoon echt supermoelijk..

gemeete goes wil zowieso geen meetings.
ze hebben het daar voor de zomer een x aangevraagt

gemeente borssele wil het ook al niet hebben :'(

gemeete middelburg Kregen ze een brief van terug of we gek waren geworden om met scooters te gaan meeten in de gemeente..

gemeente vlissingen vondt het opzig wel OK maar dan op vlissingen oost maar dna moest het gedaan worden op eigenterein!!!!
en geen 1 berrijf dat zegt kom maar...

bij de schotsman (kamerland) heb je ideaal terein... is toen der tyd geen vergunning voor aangevraagt.
maar die zouw je zowieso niet krijgen omdat je daar in een natuur gebied zit!!!!

op shouwen en duivenland willen ze ook al niks van scooters hebben de gemeente..

gemeente veere wil er ook helemala niks vanaf weten..

en... enrico is er geen leuk plaatsje tevinden in zeeuws vlaanderen daar ben bij jij wel bekent neem ik aan ;)

en ik vindt zowieso als er wat georganiseerd wordt dat het dan ook legaal moet wezen eerder zal ik er niet zijn....

bart

Zeeuws Vlaanderen ben ik juist niet bekend.. Kom uit de omgeving Goes:)... MAar met een kleine groep vlammende scooters op een verlaten polderweggetje kan er niet zoveel gebeuren or..

En als je met een serieus plan komt bij de gemeente dan zullen ze er misschien anders over denken dan als er een 16 jarig mannetje komt vragen oftie ff een meeting mag houden ergens..

bart @ jbh ik ben bekend in zeews vlaanderen , daar zijn echt wel mooie stukjes. ik ben pas naar de gemeente hulst geweest en die vonden het wel een leuk idee alleen ik moest het schriftelijk aan gaan vragen dit is dus wat ik na de winter ga doen want in de winter word het veels te koud volgens mij

Originally posted by Enrico@nrg
Zeeuws Vlaanderen ben ik juist niet bekend.. Kom uit de omgeving Goes:)... MAar met een kleine groep vlammende scooters op een verlaten polderweggetje kan er niet zoveel gebeuren or..

En als je met een serieus plan komt bij de gemeente dan zullen ze er misschien anders over denken dan als er een 16 jarig mannetje komt vragen oftie ff een meeting mag houden ergens..
ja nu zeg je ook wat met ene KLEIN groepje...
denk aleen als 1 iemand het weet gelijk aan z'n vriendjes optrommelt om ook te komen....

en dna loopt he gewoon uit de hand...

ma ik dacht dat je in zeeuwsvlaanderen woonde:rolleyes:

Back