22 Mei demonstratie Brommersprint Ovezande (zeeland) !!

Enrico@Sprinter said:
Ja, de starts bij Joel gingen vrij goed... Komt omdat de ondergrond ook beter was dan bij Jubbega :P

Een lekker weggetje zo te zien.
Ziet er verders leuk uit daar.
Alleen jammer van de opkomst van de scooters maja dat zal je altijd wel houden denk ik.

ooooi Tim

weg was wel leuk, maar niet optimaal. In de baan zat een bocht en was maar iets van 110 meter... Naja boiet allemaal niet was tog maar voor de fun :)

Enrico@Sprinter said:
Paar mensen die ik namens de organisatie (en mezelf;))moet bedanken:
Ribbens (dit jaar wat weinig, volgend jaar meer deelnemers ;))
De deelnemers (persoonlijk bedankje gaat van mij naar Joel en compagnon)
Het publiek. (Er waren echt veel mensen om te kijken)

Thanks.

Vond het wel een leuk dagje, ik heb eens kunnen zien hoe ik het zelf doe op het sprintertje, en eerlijk gezegd viel het me niet echt tegen.
Mijn hogere gewicht werkt positief voor de tractie natuurlijk, en ook het wegdek was een stuk beter dan in jubbega. Alleen scheen ik nogal over die putdeksel te spinnen :p , maar daar merkte ik zelf eerlijk gezegd vrij weinig van. En die bocht was een beetje minder, de laatste run zat ik echt heel dicht aan de rechterkant.

Jammer dat ik die minibikes niet meer heb zien rijden, volgens mij gingen die ook aardig vooruit.

ja mini biken ging wel aardig, heb zelf ook meegereden op die van mijn broer, alleen jammer dat ik daardoor de eerste sprint miste, maar gelukkig kwamen jullie nog een keertje blazuuh :)

hee, hier wat foto's

file.cfm

file.cfm

file.cfm

file.cfm

en hier wat filmpjes:

C4rn vs Sonic tuning

Download

k heb nog meer filmpjes, maar deze zijn groter dan 3 MB, dus kan niet geupload worden door die site.
Joël, heb nog 2 of 3 runs van je, waaronder de laatste.
en die gast op die rooie aerox heb ik ook nog filmpjes van.

Ziet er leuk en gezellig uit:)

Helaas kon ik niet aanwezig zijn, maar heb dit op Jubbega al met Erik besproken.

Ik hoop dat er de volgende keer meer animo is, de organisatie is er, en vervolgens komt er niemand opdagen........ :rolleyes:

Vandaag een collega die het gezien had tegen andere collega's "en dat ding kan 122km/h op 150 meter rijden dat is niet normaal " hij had dit nog nooit gezien :P

Back