Test- en Demonstratie Dag op KartCircuit Pottendijk, 22 Mei a.s.

nouw

nee was eigenlijk gaan rijden,om die 2 knuppels die bij me zijn te laten rijden. die gasten op die 70cctjes hebben mij egt nie eruit gereden of geremt zelfs niet op het rechte stuk.
Me 50cctje liep op het rechtestuk net zo hard of nog harder.
maar die gastjes die bij me waren reden voor de eerste keer op een zip en meteen 1min en 6sec dus niet slegt voor de eerste keer!!
maar op berghem zien we wel waar het strand.
me scoot is wel top 3 waard maar dat zij er wel meer ,dus we zien het wel of ik ok weer fit ben. maar keesie ben je al bijna klaar voor spa want,dan moek ff onstekingkje eraf gooien.. mzzlll
 
en dat voor de eerste keer opeen zip en op een circuit (ja ik weet het ik heb zelf een zip maar daar heb ik nooit meer als 150 meter rechtvooruit mee gereden en dat pas 2 a 3 keer
 
jhahahahahahahaha er was ook ee aerox en die reed met zijn pijp aan de grond .
was wel komisch !!
er was er ook een en die zat alsof er een amsterdammertje in zijn reed zat, jezus heel stoer een wielie trekken maar een gast met een kymko reed hem snot!!
haha leek joop timmer wel op zijn kymko
 
mijn vriendin reed de uitlaat ook aan de straat 8)
(dankjewel meneer Piet pijp :|)

die gast was erg irritant , hele tijd met zijn reet op het achterspatbord , het stuur voorbij het voorwiel en dan even 1 seconde de lucht in en weer naar beneden en dat de hele tijd achter elkaar , heb er nog aan gedacht om m te laten crashen , was gewoon een gevaar voor anderen , ik snap niet dat dat soort kneuzen niet door hebben dat ze gewoon voor lul staan en dat ze gevaar opleveren...
 
mischien stoor jij je weel een beetje te veel aan anderen, ik zie jou vaak "gekanker" op anderen posten dus..... Hoop trouens niet dat je je nu beledigd voelt, daar ben ik namelijk niet op uit. De meesten die daar waren zijn waarschijnlijk ook voor het eerst op een baan, en willen gewoon een beetje klooien. Het was ook een DEMO dag, dat houd gewoon in een beetje proberen en lol hebben.

Zo was ik er ook, en heb mij echt vermaakt, en t zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat ik op een baan gereden heb. Alleen de volgende keer neem ik wel een oud brikkie mee zodat ik iets meer proberen kan en meer durf.. ;)

Verder een geslaagde dag :)
 
nee, dat niet , de rest viel wel mee en ik weet ook wel dat de meesten niet helemaal weten wat ze moeten doen als iemand ze voorbij wil ,maar deze gast was gewoon een gevaar voor een ander , proberen wheelies te maken en uiteindelijk bijna in de berm terecht komen (een zwaai naar links of rechts) , als er dan iemand net links of rechts langs wil krijg je gewoon brokken , terwijl anderen zich wel netjes zich gedragen...

als je een wheelie wilt maken o.k. , ,maar dan niet als er nog 2 of 3 anderen rijden , en als ie nou ook echt een wheelie maakte maar hij ging de hele tijd omhoog en direct weer omlaag , en gewoon niet naar de rest kijken , DAN vind ik dat je fout bezig bent...
 
Ok idd, ik weet ook wie je bedoelt en ik moet je gelijk geven dat hij het ook wel erg bont maakte. zoals je verteld, hij reed zonder zadel en zat op de duo passagiers plek...

Maar reed je vrouw op een blauwe neos? dan is ze me in de bochten nog voorbij gereden :)
 
paulyamaha said:
Ok idd, ik weet ook wie je bedoelt en ik moet je gelijk geven dat hij het ook wel erg bont maakte. zoals je verteld, hij reed zonder zadel en zat op de duo passagiers plek...

:)

Die was idd. echt te erg. Ik weet dat het een demodag is, maar dat deze werd toegelaten @ circuit.

Wat ik ook erg leuk vond was dat roze kymco'tje, ding liep gruwelijk.
 
hey die zaadstengel met die zip geel/zwart moet niet ouwehoeren. dit was voor ons de eerste keer op het cicuit. weet je wat het is jullie doen dit allang.en dat jullie sneller in de bochten zijn nou dat lijkt me meer dan logisch.we hebben het wel naar onze zin gehad en daar gaat het om.
 
jij hoeft je niet aangesproken te voelen .
ik bedoel gasten die alleen het gas open durven tedraaien op het rechte stuk, ben dan ook zon held om het altijd te doen.
die ene gast op die aerox die zijn pijp aan de grond reed,die stuurde egt netjes en die op die nrg ook maar ook een gast op n aerox gaf alleen gas om een wielie te trekken en om een beetje de patster uit te hangen,dat is nie mijn style .
dan ben je egt een gevaar voor jezelf en andere !!!!!
 
zijn er toevallig ook fotos gemaakt dat iemand weet
wand dan zie ik mezelf mischien ook nog en keertje voorbij gaan
echt nog bedankt joh twan was echt et leukste wak op 2 wielen gedaan ooit !
Ps was gister bijna met men aerox op men bek gegaan omdat ik ff aant proberen was de stuurkunsten te vergelijken met de zip (slecht idee dus)

Grtz moi
 
hoezo wil dat niet? ik reed een keer met mijn spijkerbroek de knie aan de straat met een splinternieuwe std aerox op een industrieterrein , dus het is wel mogelijk om er lekker mee door een bochtje te knallen :p

(spijkerbroek was btw kapot :p)
 
jah kon het weten

wist dah al dat er alleen maar dwazen uit spijkernisse kwamen .
kijk maar naar die extrem idiote gast uit de topscooterklasse die spoort helemaal nie.
hahahaahah geintje kees berghem pole ????
of word het 1/2e zouw wel leuk zijn nie dan ???
 
Back
Top