Test- en Demonstratie Dag op KartCircuit Pottendijk, 22 Mei a.s.

Ik Denk Dat Je Eerst In Normaal ABN Moeten Typen Voor Dat Iemand Je Serieus Neemt....Swa :*

damn wat is het kut om zo te moeten typen.

[dbr] scarface said:
jij moet het weten he maar we zullen het zien en aders kachel ik lekker op mijn gemakje en ga ik langzaam aan steeds sneller rijden

Gewoon knallen, op je bek gaan is het mooiste wat er is!!

C4rN said:
Ik Denk Dat Je Eerst In Normaal ABN Moeten Typen Voor Dat Iemand Je Serieus Neemt....Swa :*

damn wat is het kut om zo te moeten typen.

IK HEB ZELF DISLECI IK PROBEER HET ZO GOED MOEGELIJK TE DOEN SORRY VOOR DE SPEL FOUTEN

MAAR DE MESTEN MENSE WETE DAT WEL VAN MIJ HIER EN IEDEREN SNAPT
HET WEL HOOP IK

avotuning said:
IK HEB ZELF DISLECI IK PROBEER HET ZO GOED MOEGELIJK TE DOEN SORRY VOOR DE SPEL FOUTEN

MAAR DE MESTEN MENSE WETE DAT WEL VAN MIJ HIER EN IEDEREN SNAPT
HET WEL HOOP IK

nu alleen nog de "caps lock" uit laten staan..

Dude lul nou geen onzin. Zelf heb ik ook dyslexie. Je kan mijn echt niet vertellen dat je door dyslexie elke zin met een hoofdletter te beginnen. :henko:

ik kom er net weg

ik vond et wel grappig was zelf niet met scooter maarja...
heb melf en zen vriedin nog zien sjeezen zag er goed uit maarja.. heb nog paar members gezienw eet zoniet wie het zijn maar die scoots kwamen ook niet verder dan het rennerskwartier beetje zonde....

jeroen

ben ook net terug
melf nog zien rijde en vriendin dan ook warschijnlijk (zelfde kleur scoot) knuckle nog gezien ding is echt super mooi waren der nog wat snele scoots aleen jammer dat er geen standjes ofzo waren en ik irriteerde me dood aan de standaard scootertjes die constant heen en weer reden op de parkeerplaats.
maar verder heel mooi.

morgen warschijnlijk foto's en filmpje van mijn kant.

zo , net weer terug , helaas 1 cilinder en 1 demperklem overleden :'(

ik een cilinder gemold en monique een demperklem :P

verder lekker gereden , alleen jammer dat er mensen zijn die express in de weg rijden en de hele tijd op het achterwiel waar het niet kan en ook nog bijna crashen de hele tijd. en natuurlijk dat domme geslip in het grind vlakbij auto's :|

kon Knuckle niet ech bijhouden :P

lekker dagje met mooi weer :)

Shit, melf das niet zo mooi. Wat heb je met je cil gedaan dan?

Ik wist niet dat die snelle dame bij jou hoorde, ben daar maar zuinig op. ;)

Je kunt je aan zoveel dingen ergeren, het schijnt erbij te moeten horen.
Maar net wat melf al zei, goed weer, leuke opkomst, en ik heb weer de hele dag lekker kunnen sporten. Dus mijn dag is alweer helemaal goed.

melf #50 said:
zo , net weer terug , helaas 1 cilinder en 1 demperklem overleden :'(

ik een cilinder gemold en monique een demperklem :P

verder lekker gereden , alleen jammer dat er mensen zijn die express in de weg rijden en de hele tijd op het achterwiel waar het niet kan en ook nog bijna crashen de hele tijd. en natuurlijk dat domme geslip in het grind vlakbij auto's :|

kon Knuckle niet ech bijhouden :P

lekker dagje met mooi weer :)
klopt dat geouwe hoer bij die autos werd ik stront ziek van die kereltjes met standaard crossertjes en scootertjes maarjah
we hebbe trouwens nog wa mooie fotos van je monster gemaakt knuckle en van nog wel wa andere(geloof nog filmpje van melf in actie maar weet nie meer zeker).
maarjah kome morge nog wel.
trouwens met tellefoon had een jongen bij ons nog wa tijden gemeten(maarjah nietiedereen kan constant volgas rijde door die standaard scoots).
knuckle 59,095 sec
melf 1min en 4sec

maarjah twas wel leuk de dag en heb melf de hele dag horen en zien rijde.

wheelie

twee jongens uit spijkenisse waren vandaag ook nog naar emmen gegaan.
ik sprak ze zojuist en diegeen die met een aerox zonder kappen reed, die was te erg gevallen door een wheelie... al in zijn 1e rondje!!!
die andere had een nrg zonder kappen trouwens.
ook hoorde ik dat er een zwart/gele zip was die behoorlijk hard ging, misschien twan???
heeft iemand nog wat gezien van deze dudes???
jammer dat ik vandaag niet kon komen, maar morgen ga ik naar amsterdam...:D

BT39 said:
twee jongens uit spijkenisse waren vandaag ook nog naar emmen gegaan.
ik sprak ze zojuist en diegeen die met een aerox zonder kappen reed, die was te erg gevallen door een wheelie... al in zijn 1e rondje!!!
die andere had een nrg zonder kappen trouwens.
ook hoorde ik dat er een zwart/gele zip was die behoorlijk hard ging, misschien twan???
heeft iemand nog wat gezien van deze dudes???
jammer dat ik vandaag niet kon komen, maar morgen ga ik naar amsterdam...:D

Twan was er idd , en nog 2 andere topscooters dus.

verder waren Salomons en Swierts aanwezig met een topscooter , expi en minibike , ook aanwezig de hele Van Houwelingen verzameling , incl onze kleine man uit de sportklasse die nog even aan het einde van het rechte stuk recht voor me keihard onderuit ging doordat het stuur begon te slingeren , kon nog net remmen , toen maar het het jong onder de racer (overigens niet zijn eigen :p ) weg te vissen ,lag er klem tussen maar alles was o.k. :) (gelukkig)

verder nog 2 supermotards waarvan ik de naam niet weet , Henri Tiben in nog even geweest ,en de SM die in staphorst achteraan reed , Mark Daling uiteraard.

Kees waar was je?

die 2 andere supermotard waren de fam zoontjes maar goed verder geslaagde dag al heb ik ook ene cilin gemold maar melf het wordt waarschijnlijk topscooterklasse waar ik in ga rijdne volgend seizoen dat wil me pa en geen lucht koeling maar heb met monique nog wel dikke lol gehad op de baan waren wel aan elkaar gewaagt ok mazzl

( Van Der AA Crew )

voor topscooter moet je eerst in een andere klasse hebben gereden dus dat gaat niet door , helaas voor jou.

mja , er is opzich niks mis met luchtgekoeld , bijna net zo betrouwbaar als vloeistofgekoeld hoor , is nu de eerste keer dat ik een luchtgekoelde vast rijd , en alleen omdat ie gewoon te arm stond (eigen schuld)

monique heeft voor de eerste keer gereden en heeft het erg naar haar zin gehad :)

ikke snel

wasnt me ik ben nooit snel maar, tog wel een 56.8eruit weten te persen !!
was wel leuk maar wel veel boertuning met die kut mt,s mtnixen .
shit egt erg

ik dacht dat de MT's allang van de wereld verdwenen waren, maar daar rijden ze dus...
helaas kon ik niet komen, maar spijkenisse is iig gerepresent door die twee dudes met scooters zonder kappen.

een 56.8, had je een 70cc??

er waren iig 4 MT's !! 1 was een bekende van mij maar die was zo verstandig daar niet mee op het circuit te gaan.

ook nog een paar tsx'en en een paar puch maxi's :P

en dan nog minibike's , was wel uitkijken met de knie uitsteken dat je ze niet omver schoffeld :P maar ze hielden netjes rekening met elkaar :)

en dan zijn er nog van die gasten die het stoer vinden om met een vette 70cc setup een luchtgekoelde 50cc met 14mm voorbij te planken en dan denken dat ze hard gaan , en aan het einde van het rechte stuk ben ik met het uitremmen alweer voorbij en anders ff onderlangs 8P

Back