[dbr] scarface said:jij moet het weten he maar we zullen het zien en aders kachel ik lekker op mijn gemakje en ga ik langzaam aan steeds sneller rijden
C4rN said:Ik Denk Dat Je Eerst In Normaal ABN Moeten Typen Voor Dat Iemand Je Serieus Neemt....Swa :*
damn wat is het kut om zo te moeten typen.
avotuning said:IK HEB ZELF DISLECI IK PROBEER HET ZO GOED MOEGELIJK TE DOEN SORRY VOOR DE SPEL FOUTEN
MAAR DE MESTEN MENSE WETE DAT WEL VAN MIJ HIER EN IEDEREN SNAPT
HET WEL HOOP IK
klopt dat geouwe hoer bij die autos werd ik stront ziek van die kereltjes met standaard crossertjes en scootertjes maarjahmelf #50 said:zo , net weer terug , helaas 1 cilinder en 1 demperklem overleden :'(
ik een cilinder gemold en monique een demperklem
verder lekker gereden , alleen jammer dat er mensen zijn die express in de weg rijden en de hele tijd op het achterwiel waar het niet kan en ook nog bijna crashen de hele tijd. en natuurlijk dat domme geslip in het grind vlakbij auto's :|
kon Knuckle niet ech bijhouden
lekker dagje met mooi weer
BT39 said:twee jongens uit spijkenisse waren vandaag ook nog naar emmen gegaan.
ik sprak ze zojuist en diegeen die met een aerox zonder kappen reed, die was te erg gevallen door een wheelie... al in zijn 1e rondje!!!
die andere had een nrg zonder kappen trouwens.
ook hoorde ik dat er een zwart/gele zip was die behoorlijk hard ging, misschien twan???
heeft iemand nog wat gezien van deze dudes???
jammer dat ik vandaag niet kon komen, maar morgen ga ik naar amsterdam...