Test- en Demonstratie Dag op KartCircuit Pottendijk, 22 Mei a.s.

hum lijkt me wel gruwelijk :p... alleen heb std SR dus lijkt me btje onboeiend om daar te gaan sjeesen...

misschien ander keertje :D
 
Hmmz, vraagje,

als ik het goed begrijp, dan mag je gewoon over het hele circuit rijden?

Want dan is dit mooie gelegenheid om met de supermotard (80cc omgebouwde crosser, beetje type sobw supermotard klasse) me 1e meters te gaan rijden. Daarnaast uiteraard de speedfight afbeulen.

Op het forum van de link in de 1e post word ik hier nl niet echt veel wijzer over.

Verder kleding? Gewoon normale of is raceoverall (veiligheid) verplicht?
 
dragsterlover said:
hum okay :)
Ben benieuwd of er geen ongelukken gebeuren, vind het wel een beetje link maargoed 8)


naja , ik heb van de week getrained tussen de supermotards , ik bedoel daarmee niet brommers ;) , die gaan je op het rechte stuk flink voorbij hoor ;) , en ook wel vaker tussen de karts.....


alles kan....
 
Ik denk niet dat een 80cc supermotard (crosser) zomaar veel sneller is dan een Derbi 70cc supermotard uit de SOBW klasse...

Die verschillen liggen ook weer niet zo ver uiteen met de top scoots. Imo dus best aan elkaar gewaagd toch?
 
Slome said:
Ik denk niet dat een 80cc supermotard (crosser) zomaar veel sneller is dan een Derbi 70cc supermotard uit de SOBW klasse...

Die verschillen liggen ook weer niet zo ver uiteen met de top scoots. Imo dus best aan elkaar gewaagd toch?


uhm?
 
Slome said:
Ik denk niet dat een 80cc supermotard (crosser) zomaar veel sneller is dan een Derbi 70cc supermotard uit de SOBW klasse...

Die verschillen liggen ook weer niet zo ver uiteen met de top scoots. Imo dus best aan elkaar gewaagd toch?

Waar maak je je druk om? Je kan gewoon op het circuit rijden voor 7,50, that's it.
 
ik zal ook wel effe langs kome heb ik er gelijk een mooi dag bij om hem effe netjes af te stelle plus goeie training voor de sobw voor volgend jaar



en max lang in de auto zitte van af utrecht iamand ide hoe lang het rijde zal zijn
 
jaguar courreur said:
wat bedoelen ze met extreem lawaai, ik rij met speed en krd pijp (A) dus dat geeft nog al wat geluid.
De uitlaat mag niet lek zijn, demper etc etc...

Slome said:
Verder kleding? Gewoon normale of is raceoverall (veiligheid) verplicht?
Dat mag je zelf invullen, het is immers eigen rissico, het is niet verplicht ofzo...
 
dat kan nog leuk worden,als ik kan komen dan doe ik gegarandeert mee :D

misschien slim om dan kappen ofzo beetje te verwijderen want als je op je bek gaaat door een fout van een andere ofzo:|..dan kan je gelijk je kappen vervangen.
oke zeg niet dat er veel over blijft als je met hoge snelheid zonder kappen omdonderd,maar jullie snappen em wel;)
 
ik val liever MET kappen dan zonder hoor :)

gewoon een oud setje kappen kopen :p , maarja ,als het niet nat is moet je wel aardig gek doen om onderuit te gaan hoor..
 
btw , voor alle duidelijkheid : ALLE SOBW RACERS ZIJN OOK WELKOM!! bromfiets handel van de aa raced met 2 sm cuppers ( die gele ) #5 en #18. dit natuurlijk in veilig verband. dus iedereen is welkom!

mvg funnyman.
 
Voorwaarde is dat je meedoet met je eigen brommer of scooter, en dat de remmen goed zijn, de uitlaat geen extreem lawaai maakt.


haha wat denken ze, dat het straatscootertjes zijn????
Wel leuk die laatste zin na de komma hahaha

alleen jammer van de datum :(
 
PimpPanter said:
Voorwaarde is dat je meedoet met je eigen brommer of scooter, en dat de remmen goed zijn, de uitlaat geen extreem lawaai maakt.


haha wat denken ze, dat het straatscootertjes zijn????
Wel leuk die laatste zin na de komma hahaha

alleen jammer van de datum :(


ja , er waren vorig jaar straatbrommers , dit jaar ook...

doe niet zo opgefokt btw...
 
Last edited:
Back
Top