Test- en Demonstratie Dag op KartCircuit Pottendijk, 22 Mei a.s.

funnyman

Well-Known Member
Wist je dat............
* Op een opgevoerde bromfiets/scooter op de openbare weg rijden niet mag.
* Het ook best gevaarlijk kan zijn.
* Maar... Er speciaal voor de snelle vogels onder ons circuits zijn.
* Waar je na een keer te hebben meegedaan de kans bestaat dat de kick zo groot is dat je het vaker wilt doen, bijv. racen in wedstrijd verband.
* En dat je nu een keer de gelegenheid hebt om het te proberen.
* Je moet je hiervoor wel inschrijven, en het formulier inleveren.
* De kosten hiervoor zijn € 7,50 en voor de hele dag geldig.
( er zijn wel pauzes, en je snapt wel dat niet iedereen tegelijk gaat, dus per groep )
* Voorwaarde is dat je meedoet met je eigen brommer of scooter, en dat de remmen goed zijn, de uitlaat geen extreem lawaai maakt.
* Meedoen is geheel voor eigen risico.

Wat is er nog meer te doen die dag?
* Gratis je brommer of scooter laten testen op de rollerbank ( met medewerking van de Politie emmen!! ) en er zal echt niet worden bekeurd!
* Gratis remmen laten testen / brommer keuren / bepalen inruilwaarde etc.
* Gratis proefrijden op een derbi supermotard / quad / go-kart etc.

Waar?
Kartcircuit Pottendijk te Nieuw Weerdinge.
( www.pottendijk.nl )

Wanneer?
Zondag 22 mei a.s. ( 2005 )

Organisatie:
Bromfietsspeciaalzaak van der Aa
( www.bromfietshandelvanderaa.nl )

Sponsors:
Yamaha Nederland, Van Vliet Moto Holland en Derbi Nederland

Kijk voor meer informatie en het downloaden van het inschrijfformulier op www.the-partycrew.com
 
Advertisement - register to remove this

jammer dat het zo slecht geplanned is..
Veel mensen hebben namelijk al de legale meeting in Lint geplanned om te sprinten en/of de demo in Ovezande.

Een weekje later had veel beter geweest en hopelijk is er dit jaar meer volk dan de 40/50 scooters tov afgelopen jaar
 
Tijdens deze demodag zou toch ook het nieuwe project met twee 180cc blokken met 200cc cilinders klaar zijn?

Zeker benieuwd naar dat project :!
 
lijkt me leuk:)

maaruhm zijn er verder geen eisen aan kleding ofzo? en ga je gewoon achter elkaar aan rijden op het circuit of ook egt opstellen en raceje?
 
Hoezo is het slecht geplanned dan? Niet iedereen hoeft toch op de hoogte te zijn van alle meetings door heel Nederland? Er lijkt me dat er genoeg mensen zijn die hier interesse in hebben, en ik denk dat we blij mogen zijn dat er dit soort dingen georganiseerd worden, het is iig wel goedkoop.
 
Pronk said:
Hoezo is het slecht geplanned dan? Niet iedereen hoeft toch op de hoogte te zijn van alle meetings door heel Nederland? Er lijkt me dat er genoeg mensen zijn die hier interesse in hebben, en ik denk dat we blij mogen zijn dat er dit soort dingen georganiseerd worden, het is iig wel goedkoop.


Tuurlijk moet je daar blij over zijn, maar het is toch het leukste als er zoveel mogelijk mensen op af komen?
 
Enrico@Sprinter said:
Tuurlijk moet je daar blij over zijn, maar het is toch het leukste als er zoveel mogelijk mensen op af komen?

Als ik eerlijk mag zijn niet, Scootertuning.net circuitdag op Emmen was best rustig, maar dan is het juist gaaf omdat je dan zelf veel kan rijden. Het klinkt erg egoistisch, maar zeker als je in groepen wordt opgesplitst (Wat natuurlijk logisch is)lijkt het me niet tof als je na 10 minuten van het circuit af moet en weer 2 uur moet wachten. Druk is leuk...tot op bepaalde hoogte. Met zo'n circuit dag zou ik het absoluut niet erg vinden om daar met 20 man te staan :)

me = ego :p
 
wow geen eisen :|
cool dan kan ik gewoon meerijden:D
lijkt me egt kei leuk om een keer mee te maken en kijken hoe het is om op circuit te rijden.........:D
ik zal er zkrs bij zijn:D

*edit*
wat bedoelen ze met extreem lawaai, ik rij met speed en krd pijp (A) dus dat geeft nog al wat geluid.
 
Last edited:
Mogen mensen met licentie gewoon knallen op het circuit? Of is dat te gevaarlijk ivm rijders die onverwachte acties uithalen etc.? Anders zou ik graag het dagje meedraaien, zie ik het gelijk als training voor SOBW :)
 
alles mag door elkaar geloof ik... Althans, dat was vorig jaar iig zo
Er is verder ook geen toezicht of EHBO ofzo.
 
kwestie van anticiperen op andere, en de rijders waarvan je weet dat ze (on-)ervaren zijn ook op een dusdanige manier inhalen dat je weet dat het veilig is (als je zelf ervaren bent). De onervaren rijders zullen denk ik meer bezig zijn met overeind blijven en rempunten verleggen dan echt inhaal acties :rolleyes:

leuk initiatief iig.
 
vorig jaar was het op een dinsdag... dus logisch dat er dan niet super veel mensen komen... maar het is de bedoeling dat de groepjes ingedeeld worden op nivo, dus niet dat de 'slome' rijders bij de 'snelle' rijders komen... dit hangt natuurlijk af van de opkomst, na verwachting zal het wel druk worden :)
 
funnyman said:
vorig jaar was het op een dinsdag... dus logisch dat er dan niet super veel mensen komen... maar het is de bedoeling dat de groepjes ingedeeld worden op nivo, dus niet dat de 'slome' rijders bij de 'snelle' rijders komen... dit hangt natuurlijk af van de opkomst, na verwachting zal het wel druk worden :)


en hoe wouden ze dat gaan splitten dan ?, kijken wat voor setup je heb ofzo :rolleyes: ?

aanwezig denks :rolleyes:
 
Back
Top