7 januari Indoor dag @ EPC

maja ff over sx de meeting :p tis een openbare weg... niet zoals de parking bij epc, maja je kan dus niemand iets verplichten of verbieden op de openbare weg

maar goed :)

ben ook ff bij epc geweest :)

toch wat mensen gemeet :)

oiii

Maarja, dan zie je ook weer wat voor soort volk dat aantrekt, werd daar bijna van me sokken af reden door een nrx-sjonnie zonder helm, te kansloos gewoon......
 
Maarja, dan zie je ook weer wat voor soort volk dat aantrekt, werd daar bijna van me sokken af reden door een nrx-sjonnie zonder helm, te kansloos gewoon......

idd

het mag dan wel openbare weg zijn maar het is wel voor jullie gebouw..en als er iets gebeurd staat jullie naam erbij :)
maja moete jullie zelf weten ..

ik weet 1 ding zeker. ik kom nooit meer in de buurt van sx als er iets van een meeting of een ope dag is..
en als ik moet kome kom ik als een ijshockey keeper.. 8P
ongelofelijk wat werd daar gevaarlijk gereden
 
enige leuke aan SX was dat blondje in dat rokje :D maargoed die was helaas niet tekoop toen ik erna vroeg.

Verder was het top bij epc :) ze waren erg vriendelijk, dat telt toch wel het meeste :)
 
was een zeer gezellige meeting.
wel veel nrx jes die wilden banken maar dat krijg je.

Runner nog op bank gezet 20.5 maar kwist dat al van te voren had hem er dond ook al opgegooid.
Express hebben we er nisk aangedaan aangzien het niet al te leuk zou zijn om die beker te pakken. daarom telde de run van de slider niet mee.

Heb erwin wel beetje zitten plagen ermee, 1 keer geroepen Jerno leg eens andere rollen in de runner. reacties waren leuk.
Veel mensen gemeet en veel gelachen zoals het hoort.
Het fietsen was ook lache, luukje had were het hoogste samen met kenny. maar kenny had niet betaald dus telde niet :p

igg gezellige boel en tot volgende keer !


Wel lief van je dat je anderen hebt laten winnen.....:D +pippi+
 
Grafieken online!

http://www.epcsittard.nl/gallery.php?gal_id=2

Heb best een mooie grafiek ook al heb ik die zwakke score neergezet :p

15.jpg
 
Back
Top