Geen kon.dag sprint in Strijen dit jaar :(

sprint-strijen

Well-Known Member
Beste lezers,

Helaas moet ik jullie mededelen dat het ons dit jaar niet gelukt is om de scootersprint weer te organiseren.

Zoals iedereen weet heerst er een behoorlijke crisis die ons ook heeft weten te raken. 2 van onze grootste sponsors zijn begin Februari failliet gegaan... Hierdoor zit de organisatie met een behoorlijk groot begrotings tekort.

Wij willen onze deelnemers niet belasten met hogere entree prijzen en ook het niveau van het evenement mag zeker niet ten kosten gaan hier van.

We doen onze uiterste best om het evenement op een later stadium door te laten gaan, maar dit kan ik nog niet bevestigen.

Iedereen die de afgelopen jaren bij ons heeft gesprint: bedankt voor jullie support! en ik zorg er persoonlijk voor dat er volgend jaar weer geracet kan worden :)

Groetjes, Roy Hoogvliet

PS. De politie baalde behoorlijk dat het evenement niet doorging, zij zijn zeer te spreken over sfeer tijdens het evenement en de medewerking van de deelnemers :)
 
Advertisement - register to remove this

jammer :)
wij hebben met ons team ons goed vermaakt ondanks de korte sprintbaan. Elk oefen moment is mooi meegenomen.

ik heb je toen een hele mail gestuurd met verbeter punten. Zorg ervoor dat je die nog eens goed meeneemt in de organisatie voor de volgende editie.
dat maakt het voor jezelf een heel stuk makkelijker :)
 
Dat is jammer, maar geeft me wel wat lucht met mn huidge project, ik was naar 30/4 toe aan het werken.
 
Als jij wat meer belasting wil betalen ;) Is voor mij de eerste koninginnedag dat ik niet met m'n scooter in de weer zou gaan, dus komt mij wel uit :p.
 
Back
Top