Test- en Demonstratie Dag op KartCircuit Pottendijk, 22 Mei a.s.

Slome said:
SPAM...

maar idd, tis beter dan een pech...
Nu maar hopen dat je net zoals Nuckle al zegt wel van het rennerskwartier af komt...

ik heb hem helemaal in top conditi dus ik kom het rennerskwartier wel af en parc fermé erbij

hebo_racer said:
ik heb hem helemaal in top conditi dus ik kom het rennerskwartier wel af en parc fermé erbij

Waar ik eigenlijk op doelde was het volgende:
Dat er dus personen waren die met een gewone puch, mt, ofwel straatfiets de ball's hadden om lekker mee te kachelen op het circuit. Terwijl er anderen met heftigere fietsjes het niet durfden en/of konden.

Maar als jij dat vorig jaar met die puch was, dan weet ik zeker dat het deze keer ook weer goed gaat komen met je.

he melf ben jij er ook? ik en twan als het goed is ook mits het weer mee zit moet je wel kijken he min circuit debuut ik vermoed zelf 1e bocht onderuit

ja jonge ik weet het maar twan wil dat ik het probeer en nu heb ik emmen goed bekeken tijdens de race en ik vond het maar een akelig bochtig circuit en als twan voor me rijd weet ik van me eigen dat ik hem toch bij wil houden en dan zal ik ws wel over mijn grens gaan maar een ding weet ik cker : ik rijd met battlax

ik veilig met michelin :)

mja , Emmen (mits het droog is ;) ) is denk ik een van de makkelijkste banen om rechtop te blijven zitten :)

jij moet het weten he maar we zullen het zien en aders kachel ik lekker op mijn gemakje en ga ik langzaam aan steeds sneller rijden

Word wel leuk dus zondag. Ik kan er helaas niet bij zijn, ik ga zondag sprinten met mn auto op circuit Polderputten.

Heb Zelf Een Probleem Nu Met Die Jonge Waar Ik Mee Zo Rijden Kan Niet

Gaat Er Nog Iamand Uit De Buurt Van Uit Utrecht Daar Heen

Ik Zou Graag Mee Rijden +zip Sp 50cc Sobw Als Het Kan

Ik Wil Best Wel Wat Benzine Geld Geven Geen Probleem

0624152374

Back