Test- en Demonstratie Dag op KartCircuit Pottendijk, 22 Mei a.s.

twan gaat knallen op zijn thuisbaan

twan je bent aan het oefenen he... voor berghem!!! ik heb je wel door...

die boys uit spijkenisse met hun 70cc setup waren iig maar al te blij!! ze zeiden dat ze die racers eruit hadden geblazen, maar wat ik nu hoor is dat aleen op het rechte stuk geweest dus... oow ja die ene kerel met die aerox zei dat ie ook verschillende mensen eruit had geremd, klopt dat??
foto's filmpjes foto's filmpjes foto's filmpjes foto's filmpjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
BT39 said:
twan je bent aan het oefenen he... voor berghem!!! ik heb je wel door...

die boys uit spijkenisse met hun 70cc setup waren iig maar al te blij!! ze zeiden dat ze die racers eruit hadden geblazen, maar wat ik nu hoor is dat aleen op het rechte stuk geweest dus... oow ja die ene kerel met die aerox zei dat ie ook verschillende mensen eruit had geremd, klopt dat??
foto's filmpjes foto's filmpjes foto's filmpjes foto's filmpjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mij niet iig , ik weet alleen dat er redelijk snelle gasten waren , een stuk of wat zullen op het rechte stuk voorbij zijn gereden , mja , std cooterklasse racer tegen een degelijke 70cc setup...

in het binnencircuit heb ik niemand zomaar voorbij zien komen , dat mochten ze dromen... behalve de racers dan ;)

ik heb wel vaker express ingehouden , veel te gevaarlijk soms , en op het rechte stuk zat ik gewoon rechtop , heeft toch geen nut om te proberen een goeie 70cc setup proberen eruit te acceleren , einde rechte stuk rem je ze er toch wel uit en steek je de meesten zo voorbij ...
 
ja heb monique vandaag nog bij de boer gesproken maar van scooter klasses hoe dat gaat weke niet zit alleen bij supermotard he dus ja moet nog uitzoeken en mijn had ik ook net te arm 1 maat te klein en 1 maat groter had ik neit en 2 maten wel maar dat was veel te ruim liep voor geen meter maar voor mij was het ook alweer een jaar geleden dat ik op circuit heb gereden

hier link met foto's http://www.the-partycrew.com/site/album_cat.php?cat_id=47


hebo_racer ( van der aa crew )
 
melf #50 said:
mij niet iig , ik weet alleen dat er redelijk snelle gasten waren , een stuk of wat zullen op het rechte stuk voorbij zijn gereden , mja , std cooterklasse racer tegen een degelijke 70cc setup...

in het binnencircuit heb ik niemand zomaar voorbij zien komen , dat mochten ze dromen... behalve de racers dan ;)

ik heb wel vaker express ingehouden , veel te gevaarlijk soms , en op het rechte stuk zat ik gewoon rechtop , heeft toch geen nut om te proberen een goeie 70cc setup proberen eruit te acceleren , einde rechte stuk rem je ze er toch wel uit en steek je de meesten zo voorbij ...


Precies Melf.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die ene die voor mij op z'n plaat ging.
Na het rechte stuk, bocht om en hoppakee. Met een wit t-shirtje en oh ja een helm. Verders niets.
Terwijl ie nog aan het doorglijden was, zag ik al dat ie angstig z'n handjes van het wegdek aftrok.
Ben nog ff gestopt, maar hij stond alweer op, en zette z'n scoot naast de baan.
Ben benieuwd hoe het met deze jongen nu is. Dus als iemand iets weet?
 
knuckle said:
Precies Melf.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die ene die voor mij op z'n plaat ging.
Na het rechte stuk, bocht om en hoppakee. Met een wit t-shirtje en oh ja een helm. Verders niets.
Terwijl ie nog aan het doorglijden was, zag ik al dat ie angstig z'n handjes van het wegdek aftrok.
Ben nog ff gestopt, maar hij stond alweer op, en zette z'n scoot naast de baan.
Ben benieuwd hoe het met deze jongen nu is. Dus als iemand iets weet?


waar reed ie op dan?

heb je helaas niet gesproken :p
 
knuckle said:
Precies Melf.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die ene die voor mij op z'n plaat ging.
Na het rechte stuk, bocht om en hoppakee. Met een wit t-shirtje en oh ja een helm. Verders niets.
Terwijl ie nog aan het doorglijden was, zag ik al dat ie angstig z'n handjes van het wegdek aftrok.
Ben nog ff gestopt, maar hij stond alweer op, en zette z'n scoot naast de baan.
Ben benieuwd hoe het met deze jongen nu is. Dus als iemand iets weet?


je bedoelt toch die jongen met die groene phantom?
 
melf #50 said:
waar reed ie op dan?

heb je helaas niet gesproken :p


Ik weet het niet zeker, maar dacht op een aerox.

Hij was op z'n plaat gegaan, na het rechte stuk. Dan de bocht om.
Dan rij je eigenlijk weer langs de parkeerplaats. Dus nog voor dat je het binnencircuit opgaat (zoals melf dat zo mooi zegt)
 
knuckle said:
Ik weet het niet zeker, maar dacht op een aerox.

Hij was op z'n plaat gegaan, na het rechte stuk. Dan de bocht om.
Dan rij je eigenlijk weer langs de parkeerplaats. Dus nog voor dat je het binnencircuit opgaat (zoals melf dat zo mooi zegt)


idd dat zegt ie mooi
 
Back
Top