Meet & Greet Zeeland..

Ik zeg ook expres niet dat sprinten is toegestaan, maar dat moet ieder voor zich weten.. Er is wel ruimte voor maar op eigen verantwoording en veiligheid natuurlijk..

Het zou fijn zijn als Tino z'n bank ter beschikking stelt... Heeft hij alleen wel nagedacht over het feit dat de politie hem dan meteen als organisator van een illegale meeting ziet? Zo werkt het helaas wel vaak...

Verder ben ik positief :)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het zou fijn zijn als Tino z'n bank ter beschikking stelt... Heeft hij alleen wel nagedacht over het feit dat de politie hem dan meteen als organisator van een illegale meeting ziet? Zo werkt het helaas wel vaak...

Verder ben ik positief :)

Niet als zijn bank gewoon normaal in het bedrijf staat ... dan is gewoon zijn bedrijf open .... maar neemt niet deel aan de meeting

:?

True... denk ik ook Rudi.

Je hebt zelf ook gezien dat het terrein in feite ideaal is voor een leuke besloten meeting.

Ik zie het wel zitten, DENK niet dat er enigzins problemen met politie voorkomen daar in die omgeving, er zit niet echt iets in dat terrein wat voor problemen kan zorgen.

Ik kom, maar dan met 4 wielerig MR2 speelgoed. :)

Nogmaals ik wil eerst ff van Tino horen of het daadwerkelijk kan.. (hij vond het leuk ID zei hij en hij zou kijken welke datum geschikt was op zondag in ieder geval).. Maarja het kan dus nog net zo goed niet doorgaan..
En als iedereen zich gewoon redelijk gedraagd komt er echt geen politie aan te pas aangezien het daar nogal rustig is op zondag:rolleyes:

Gewoon net als Nootdorp e-mailen via de list of je kan, en forummembers die vinden dat ze ook welkom zijn, melden zich gewoon bij iemand die de administratie bijhoudt :)

Ff lijstje maken dus :)

Als ik iets kan doen, moet je het maar zeggen... Gemeente bellen ofzo... We moeten anders iets regellen met cops :)

(zal je trouwens zien, alles klaar kan ik weer niet ofzo. Dat soort dingen overkomen mij altijd :'( )

Remco

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Gewoon net als Nootdorp e-mailen via de list of je kan, en forummembers die vinden dat ze ook welkom zijn, melden zich gewoon bij iemand die de administratie bijhoudt :)

Ff lijstje maken dus :)

besloten meeting forum maken :)

Dan vragen we vriendelijk of ze weg willen gaan want anders gaat Tino met VTM pijpen slaan:)
Nee, maar tuurlijk moet het besloten blijven voor forum/list members het is ook niet de bedoeling dat er ineens 100 man is:)

Erg jammer dat je dit op het forum zet, persoonlijk zou ik het over de list hebben gedaan, en dan via pm forum-doeds hebben uitgenodigd..

Nu krijg je inderdaad het probleem, dat er droeloes TOCH komen kijken, omdat ze weten, dat er iets vets komt..

Sjah, en over de datum, moet je maar duidelijk zijn, over de list... als er zeker geen dombo's komen, en mn zip rijd...dan komen ik en pronk-tjoening denk ik ook wel...

Back