Meet & Greet Second Edition

Twas oersaai, twas ff fijn toen beunhaas reed en sprinte tegen die Sonic. Maar toen die weg was was het trug saai. Tot [HST]crew toekwam dan was het nog tof tot 19h en ook zij wegwaren. Toen ik vertrok om 19.15h was No Limits zen Zip's al aan het inladen en was er nog Max.10man :) een lacher dus :)
 
Het was idd niet echt de meeting die het moest zijn, maar al bij al was het weinige volk nog tof ook, kon je makkelijk je scooter afstellen en wat legaal blazen. De beunhaas mina frames en de no limits zip's waren de enigen die het eigenlijk waard waren om er te staan, evenals de schakelbrommer van Michael die wel erg lekker liep. Ik heb btw nog een paar foto's, maar kan ze alleen niet uploaden.
 
Il Pirata said:
Het was idd niet echt de meeting die het moest zijn, maar al bij al was het weinige volk nog tof ook, kon je makkelijk je scooter afstellen en wat legaal blazen. De beunhaas mina frames en de no limits zip's waren de enigen die het eigenlijk waard waren om er te staan, evenals de schakelbrommer van Michael die wel erg lekker liep. Ik heb btw nog een paar foto's, maar kan ze alleen niet uploaden.


edeltje@hotmail.com wil ik ze wel eff op zetten
 
Back
Top