Meet & Greet Amstelveen 14-09-2003

Ik was die kerel met die trage zip met team ac + std onsteking :rolleyes: Maar zijn er geen filmpies of foto's van mijn zip (of mij) in actie genomen??? Ik hoopte nog zo van wel.
We w88 het af want nog niet alles is online gezet.

-Luc
 
Originally posted by Burnacid
Ik was die kerel met die trage zip met team ac + std onsteking :rolleyes: Maar zijn er geen filmpies of foto's van mijn zip (of mij) in actie genomen??? Ik hoopte nog zo van wel.
We w88 het af want nog niet alles is online gezet.

-Luc

Hahah, owh die, met die te korte broek ;)

Je zip ging lekker man, als je keek naar wat die Runner eronder had, en jij hield em gewoon bij...
 
was idd, leipe meeting, jammer dat me suz niet goed was afgesteld, mja, volgende keer beter.

ik was btw degene met geel/blauwe scooter die tegen een boom stond. :p

jammer genoeg weinig pics, zijn er niet meer?
 
Originally posted by Burnacid
Ik had geen korte broek aan.

TE korte lange broek.

Het enige wat ik irritant vond dat er ook een zooi gasten waren die een btje met hun stnd. scootertje gingen rond dartelen...

Al plannen bekend voor de volgende meeting? (Andere locatie en maybe andere plaats? Bv. de Kwakel.)
 
Ik was vandaag in aalsmeer bij de molenvleit daar op een idustrie terein is echt een hele relaxte plek. Net nieuw asvalt en het is ene doodlopende weg dus geen doorgaand verkeerd, maar er zitten zei fietspaden om voor eht geval dat te vluchten:D
 
Originally posted by StreetMaster
gekke-dragster: wie was jij? Ik heb geen Dragster gezien....

heuj, kan kloppen er was ook geen dragster:p....

ik heb eeen tijd geleden ernstig ongeluk mee gehad, mja nuiet mn forumnaam veranderen natuurlijk he:p....

ik was nu op mn aerox....stond een beetje bij het begin...met een witte onderplaat:)

en ik heb zekers jouwe bruth0rz machine wel gezien:p
 
Back
Top