Ik vond het zeer geslaagd!! We hebben zeker 2,5 uur daar gestaan. Weer was super, opkomst ongeveer 150 man en af en toe wat gesprint. Ik heb 2x tegen Remi gesprint, en natuurlijk ging er weer van alles mis. De eerste keer was ik sneller, maar ik startte iets eerder. Dus dat was niet echt eerlijk
En de 2e keer ging opzich wel oké, ik had een beetje een late start. Maar naar honderd meter viel ie opeens weg en meteen daarna pakte ie 'm weer op :? Dus maar ff uit gedaan en aan de kant gezet.
Remi, er komt een revanche 8)
Verder was er nog een Runner met Speed rep, Jolly, Malossi rotor etc. Die was opzich wel snel. Maakte leuke wheelies btw!! Maar moest het afleggen tegen de Jog van Sprintzip...
De Zip AC van Burnacid liep ook wel lekker. Hij ging gelijk op met de 'Speed Rep' Runner.
En toen kwam onze beste vriend meneer de agent. Iedereen bleef gelukkig rustig. En we konden ook gewoon relaxed wegrijden. Daarna nog wat gechilled bij een skateparkje met een stuk of 10 scooters. Beetje lullig einde, maar verder zeer geslaagd!