Meet & Greet Amstelveen 14-09-2003

De meeting was idd erg lijp ,heb toch nog kunnen sprinten ,en gewonnen:) (tegen virgil)

De after-meetings in westwijk en groenhof waren ook best lijp en gezellig.

er waren zker meer dan honderd man ,en die politie was opzich best chill in vergelijking met bv hoofddorp.
 
oke de eerste foto's en 1 filmpje.
PICT0001.JPG


Remie.JPG

De bekende ice :~ iedereen rende naar Remie ze busje 8P :#

Dimer.JPG

de snelle Streetmagic, was misschien warm gelopen of kreeg gewoon ff geen benzine. We horen het binnekort :*

Remie2.JPG


Filmpie :
Runner vs Zip
 
Ik vond het zeer geslaagd!! We hebben zeker 2,5 uur daar gestaan. Weer was super, opkomst ongeveer 150 man en af en toe wat gesprint. Ik heb 2x tegen Remi gesprint, en natuurlijk ging er weer van alles mis. De eerste keer was ik sneller, maar ik startte iets eerder. Dus dat was niet echt eerlijk :p
En de 2e keer ging opzich wel oké, ik had een beetje een late start. Maar naar honderd meter viel ie opeens weg en meteen daarna pakte ie 'm weer op :? Dus maar ff uit gedaan en aan de kant gezet.
Remi, er komt een revanche 8)
Verder was er nog een Runner met Speed rep, Jolly, Malossi rotor etc. Die was opzich wel snel. Maakte leuke wheelies btw!! Maar moest het afleggen tegen de Jog van Sprintzip...
De Zip AC van Burnacid liep ook wel lekker. Hij ging gelijk op met de 'Speed Rep' Runner.
En toen kwam onze beste vriend meneer de agent. Iedereen bleef gelukkig rustig. En we konden ook gewoon relaxed wegrijden. Daarna nog wat gechilled bij een skateparkje met een stuk of 10 scooters. Beetje lullig einde, maar verder zeer geslaagd! :)
 
Dat was iets met allan ofzo maar ik weet niet pcies waar het over ging.

Ik vond de meeting wel geslaagd, kheb alleen maar 1 x kunnen sprinten tegen een runner (virgil) hij had

Malossi MHR speed rep
21mm do
malossi binnenrotor
en een mhr pijp of c16/c20 dat weet ik niet meer pcies

en ik had

Malossi MHR Team ac
19mm do
big one pijp
std onsteking die het niet helemaal trok die 13.150 rpm
en alles achter de karterkap std behalve multivar

En toch hield ik hem bij. Hij was net iets sneller weg door die binnenroter (snellere gasreactie) maar verder was hij maar een paar meters voor mij voor de rest van de weg. Ik vind dat ik het nog best netjes deed.

Ik had nog meer sprints willen doen maar toen kwamen die smurfen het verpesten :S

Maar alsnog best geslaagd. De eerst volgende meeting in amstelveen word cker op een andere plek gehouden want die smurfen weten nu waar ze moeten zijn en ik denk dat ze de volgende keer niet zo aardig zullen zijn.

-Greetz Luc
 
De meeting was echt geweldig alleen jammer dat de smeris weer kwam opdagen, al waren ze nog wel redelijk. Ze hadden ook net zoals in hoofddorp toen met de hele korps alles kunnen insluiten.
Ik was die gast met de witte jas en zwart/zilvere SR Stealth en ik was met de groep van Xtreme DNA mee.
Streetmaster jou streetmagic roelde gewoon, echt een bruut ding. En natuurlijk de Ice van Chezzmo dat waren toch wel de 2 vetste scooters op de meeting vond ik.:)
 
jammer dat ik er niet bij kon zijn , vierde me verjaardag:p

volgende keer kom ik mee hopelijk met een wat snellere setup dan nu durf ik wel wat sprints aan te gaan:)

belooft wat als ik er hopelijk binnekort een gilardoni 74 cc getuned onder gooi:D

zag er erg druk uit hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.
 
Last edited:
Ik vond de meeting een groot succes alles verliep in het begin goed, werdt ook leuk gesprint totdat de wouten kwamen.
Ik vond opzich de smeris vrij relaxt dat er geen rollerbank ofzo bij gehaald werd maar het blijven natuurlijk eikels.
Vond het alleen jammer dat me blok nog niet af was en niet met me dna kon komen maar had me mb nog.
Zou leuk zijn als er nog een meeting zou komen en dan na bijv 2 uurtjes naar een ander meeting point gaan ofzo
 
Originally posted by Nartijn Kaarsje
Was errug gezellig en inderdaad jammer van het einde.
Zou sprintje tegen Luc doen, maar was niet verantwoord met zoveel mensen langs de kant van de weg (denk dat ik het wel moeilijk had gekregen, je Zip ging lekker Luc!).

Zijn er trouwens nog mensen 'per ongeluk' bij de 'kofferbak verkoop' @ de Kegel terecht gekomen? :p

thnx... Ik wil nog wel een keertje tegen je sprinten buiten de meeting als je dat wilt. Dan weten we cker dat niemand er van weet, dan nemen we gewoon persoonlijk contact op en dan komt alleen mijn scooter team + dimer miss maar daar hebben we het nog wel over. iig als je het wilt mot je maar ffe pmen

-greetz luc

P.S. Waren er veel foto's genomen?? Ik ben HEEL benieuwd of ik er ook nog op sta.
 
Wat ook wel iri was dat bijan niemand aan de kant ging. De mensen vooraan stonden wel goed maar doordat hun dar stonden konden de andere nix en daardoor werd het een soort trechter vrom en werd eht gevaarlijk.
 
Originally posted by Remon
Wat ook wel iri was dat bijan niemand aan de kant ging. De mensen vooraan stonden wel goed maar doordat hun dar stonden konden de andere nix en daardoor werd het een soort trechter vrom en werd eht gevaarlijk.

Dat was inderdaad gevaarlijk maarja bij een sprint wil iedereen het goed kunnen zien en dan gebeurd dat.
Vond het eerder gevaarlijk dat ze ook van de andere kant gingen sprinten en zo met een rot gang door de menigte reden
 
Back
Top