Meet & Greet @ Amstelveen

Dimer

De Bonke
30 maart MEET & GREET in Amstelveen

Verzamelen voor de Gamma op het industrieterrein bij Westwijk.
De tijden zijn nog niet bekend maar komen asap.

Als iedereen er is rijden we naar het einde van de Nesserlaan, daar kunnen we chillen op een grasveld.
Voor de mensen die daar zin in hebben kunnen sprintjes trekken enzo op de Nesserlaan, maar dit blijft een openbare weg!!

Deze MEET & GREET wordt niet door mij georganiseerd, maar door één van de monteurs van 'van Nieuwkerk'.
 
Advertisement - register to remove this

verzameltijd is 1uur. Ik kom wel even langs en als er nog wat leuks is haal ik misschien me zip nog wel.
 
verzamelplaats is tegen de kant van uithoorn aan. En als je wilt komen pak je toch gewoon een atlas :?
Het is verder wel dicht bij een woutenbureau en ze zijn de laatste tijd wel flink bezig. Ik zet dit niet neer om de opkomst omlaag te halen ofzo, maar het is niet echt een verstandige verzamelplaats.
 
lijkt mij ook niet, beter verzamelen en meeting houden ergens in the middle of nowhere. ergens tussen amstelveen/aalsmeer/uithoorn ofzoiets
 
De Uithoornse politie is erg fanatiek als het gaat om scooters!! Ik weet dus niet of het slim is om dat te doen. Dus andere suggesties? Of we moeten de politie op de hoogte brengen...
 
iig niet in Hoofddorp :rolleyes: beter in Aalsmeer oid, wouten op de hoogte brengen heeft geen zin, als ze zo fanatiek zijn, dan komen ze juist :|
 
Originally posted by SRurbanKID
iig niet in Hoofddorp :rolleyes: beter in Aalsmeer oid, wouten op de hoogte brengen heeft geen zin, als ze zo fanatiek zijn, dan komen ze juist :|

Hij bedoelt een vergunning aanvragen, niet verklikkertje spelen.

:|
 
ja duh, maar een vergunning moet je dan aanvragen bij de gemeente en niet bij de wouten. en ik bedoel ; als je zegt tegen de wouten dat we een meeting gaan houden en dat ze aub niet willen komen om ons te pakken dan komen ze juist.
 
wtf, ik woon 3 meter er vandaan,


IK KOM!!!!! :D


op het industrie terrein komt weinig woutsmurrie; en daar kan je focking lekker recen, vette scherpe bochten enzo, SRurbanKID en ik hebben daar geboekt.

ik woon er echt praktisch naast, dus ik kom echt zeker; daniel ook dus? (SRurbankid)

als het mooi weer wordt gaat dit een vette meeting worden, westwijk is een vet circuit :p (ik scheur er iedere vrijdag door het isdustrieterrein heen, ff blazen, me uitleven, ben nog niet gepakt daar!
 
Ik was ook vaak op het industrieterrein te vinden met m'n zip sp.
Nu rij ik er af en toe nog wel is met mn auto.
Welke monteur heeft het eigenlijk georganiseerd?
Maar ik kom ook wel ff een kijkje nemen, met de auto uiteraard!
 
ik wil ook wel langs komen als r wel wat intresse is! maar aangezien deze topic zo weinig mensen reageren ben ik bang dat het niets word! k merk het wel!
 
Er zijn ook maar weinig leuke scooters in amstelveen. En voor de rest zijn er wel wat scooters maar dat zijn allemaal blaaters die er geen ruk van snappen :) Verder is het industrie terrein wel leuk om op te rijden. Op een lekkere zondag kom ik daar ook wel eens.

En Martijn mond dicht houden he :p
 
industrie terrein is wel tjill voor een meeting, en als er toch niet zon grote opkomst is, laten we het dan maar niet van de daken schreeuwen, voordat er allemaal van die n00bs op fietsen komen zoals in Hoofddorp :)

present zijn

Tha Gilera WuN
Streetmaster
GMuze
AllanZoet
SRurbanKID ( ik dus :p )

kom je zeker weten Running SP ?
 
Back
Top