Meet & Greet @ Amstelveen

ik denk toch dat het industrieterrein het beste is! En heel heel misschien heb ik dan al wat nieuw spul; Delta Klots, 19mm, MHR membraan etc etc etc.... En ik kom iig met wat vrienden (MHR getunede Aerox, Jelmer van 't forum, Fire Fox en nog wat scoots)
 
uhh.... ja ik ben er dus niet eens de 30e!!! |( 8P
Ik ga op reizenweek naar Barcelona met m'n school :| beetje jammer.... maja shit happens
 
ik ben niet officieel de organisatie, ik ken eigenlijk de organisatie niet eens. Maar ik regel het vanaf het forum. Dus dat doe jij (SRurbanKID) nu ;) neem ik aan! :D
 
ja ik bedenk me ook opeens dat ik niet kan, ga al op vakantie 8P.
smeris is er snel bij denk ik want met hun valt niet te praten in Amstelveen tenminste.
 
Hey mensen, als iemand nou ff eenbrief stuurt naar de gemeente en op deze manier een LEGALE meeting organiseerd, zal de opkomst veel hoger zijn en hebben we geen las van de politie...
Alleen is er dan wel iemand nodig die de tijd en geduld (met het lange wachten op een reactie van de gemeente) heeft om zo'n legale meeting te organiseren...
 
ik woon praktisch naast dat woutenburea, dus ik kan r zo heen, of gemeentehuis, is ook dichtbij, maar ik kan niet aanlopen enzeggen,meneer we willen as zondag een scootermeeting houden, mag dat?

er is dan wel een plan nodig en we moeten wachtenop antwoord, reken er dan maar niet op dat de meeting 30maart zal plaats vinden dan.

maar verder wil ik best alles aanvragen enzo, ik rijd er o naartoe etc.
 
Ja, want het is gewoon beter als er een vergunning is. Dan kunnen de wouten ons nix maken en dan zal de opkomst dus ook een stuk meer mooie en snelle scoots zijn.

Het zal de meeste mensen in Amstelveen denk ik niet uitmaken dat de meeting dan niet zo snel zal zijn, dan hebben meer mensen ook de tijd om te horen dat er een meeting is...

Het zou denk ik wel chill zijn als je eerst naar het gemeentehuis informatie vraagt hoe je het moet organiseren en bij wie en wat je moet zijn voor het regelen.

Als je van de gemeente uiteindelijk een vergunning hebt gekregen, hoeft de politie er nix vanaf te weten. Dan is het legaal :p
 
mja, ik ga sowieso wel ff langs om info te vragen etc.

maar gaat de meeting van as zondag nou door of is het echt afgelopen? ik rijd sowieso wel ff langs, is halve minuut rijden :p
kijken of er nog peeps zijn, zo niet, dan ga ik me 19mm afstellen op me appie! :)
 
Jawel, er waren 50 scooters ofzow bij de gamma, het was lekker weer en iedereen was uber relaxt! Toen we compleet waren reden we met ze alle naar de nesserlaan, alle scooters stonden daar keurig naast elkaar opgesteld. Hiervan is een filmpje etc gemaakt.

Er zijn wat sprintjes getrokken en voor de rest verliep alles netjes. Er is werkelijk geen 1 wout gekomen, het was echt een superchille meeting! daar kunnen de boeren in hoofddorp nog wat van leren! :p ;)

Aan het end zijn we met een deel van de groep naar de mac gegaan, er waren al een paar peeps naar huis. Bij de mac zijn de meeste mensen weggegaan, we waren later nog maar met ze 5en over. Wij hebben daarna een filmpje gemaakt, ikke met 2 burnouts en een paar wheelies, net zoals SRurbanKID op me appie. En nog 2 zippies en later een aprilia sr valerossi die ook wheelies trokken etc. Dit filmpje wordt asap hier geplaatst samen met de overige pics.


Kort samengevat, het was een chille meeting zonder wouten en andere shit.
Voor herhaling vatbaar! :)
 
cool! ik heb alles gehoord hier vanuit Spanje... Jammer dat ik er niet bij kon zijn.... Maar we doen het wel een x over :D
 
Ja het was zeker wel een leuke meeting gewoon beetje chillen met ondertussen wat sprintjes ik heb foto's gemaakt met een webcam dus ik zal zo wel even wat low quality foto's posten..

P.S. Allan Zoet en SRurbankid ik wist helemaal niet dat jullie dat waren maja weet ik dat voor de volgende keer :)
 
het was echt een vette meeting en overdoen lijkt me tof! :p :)

jelmer, ik was degene met de rode aprilia SR (oud type) en de grijze suzuki, (het aparte model :p ) (waar SRurbanKID op reed)
 
Ik was mede organisator. Ik vond deze meeting ZEER geslaagd. De plekken waren goed en mooi weer en geen 1 Kankerjut.

Deze meeting gaan we over doen binnenkort over een maandje ofzo. Dan zal ik deze weer organiseren samen met "een Van Nieuwkerk monteur" en dan horen jullie het wel.

Volgende keer moeten er meer mensen met 70 komen want ik reed iedereen eruit tot de 100 en er was er een die iets van 115 echte ging. Ik 105 BtW en die ander (ook zip) met MHR-team 70 + jolly competition en 17.5 DO ree me er net uit (maar dat zag niemand :p want we waren al een KM ver.

-Greets Luc

lll
lll
\/
 
Back
Top