Meet & Greet Amstelveen 14-09-2003

Dus een van die bewoners had gebeld. Volgende keer naar een weg waar helemaal geen mensen wonen op een industrie terein ofzo daar is zondag toch niemand
 
Originally posted by StreetMaster
hmm, ik ga wel ff kijken dan..... ff checken wie die dingen steeds opschrijft.....

Volgens mij die doed met Speedfight in Polini kleuren ( Bigone sport uitlaat ). Luc en Jeroen weten wel wie ik bedoel.
 
weet je wat mij altijd opvalt als ik op een meeting @ amstelveen ben...bijna iedereen heeft daan zo'n helm zonder onderkant zeg maar bij je kin....zo'n dop:p....is dat in ofzo??:):D
 
Hier zijn wat foto's

DSC00023.JPG

DSC00025.JPG

DSC00024.JPG

DSC00022.JPG

DSC00026.JPG

meeting_0006.jpg


Meer heb ik er niet :-(
Copyright van ferry haha

Pes die IMG tag doet het niet raaaaar........
[Edit 99 times]
 
Last edited:
Indd, nu wel. Die ice is zo :~

Originally posted by gekke-dragster
weet je wat mij altijd opvalt als ik op een meeting @ amstelveen ben...bijna iedereen heeft daan zo'n helm zonder onderkant zeg maar bij je kin....zo'n dop:p....is dat in ofzo??:):D

Indd, dat valt me ook op! Als je in grote steden rondloopt/rijdt, zie je 99% snelle gasten met zo'n potje :)
 
Die meeting die er staat bij scooter freaks... Ik ga wel ffe kijken op me fox want ik was gister (17/9) ook gepakt op fox op rollerbank maar ik had pcies 0.5 ;) Maar als het die bart is met die speedfight dan is hij nog niet jarig.

Nog 1 laatste ding, de echte goed lopende meetings in amstelveen worden georganiseerd door streetmaster, sprintzip, allanzoet, jelmer of ik. Wij organiseren ze met z'n allen maar 1 van ons zet het dan online in dit geval streetmaster (dimer).
Dus al is er een meeting waarvan je niet weet dat ie van ons is is het of een smurfen lok truuk of het is een of andere dombo die het gaat verpesten voor ons.
Want als je te vaak een meeting doet gaan die smurfen echt wel maatregelen nemen op de een of andere manier.

Het beste is om een meeting te doen 1 keer in de zoveel tijd max 3 x per jaar ofzo.

-greetz luc
 
Back
Top