Meet & Greet Amstelveen 14-09-2003

De meeting was wel vet, wel jammer dat de politie kwam, maja het waren wel vriendelijke agenten :). Alleen wel irritant dat sommige mensen ( die punker |( ) helemaal 10 meter met hun scoot gingen rijden :| . Die doed met dat gele petje was ook zwaar irri idd "blablabla pistool in me buddy".

Waren bestwel vette sprints en virgil bouwde leuke wheelies @ runner :D De after meeting in Groenhof was ook nog wel grappig ( Ik als malloot wannabe burns maken :rolleyes: ).

Dimer, jij had toch ook nog pics ? wanneer gooi je die online ? :#

Meeting was okee, die Ice is zooooo vet ;)
Zondagmorgen, 11 uur, ik til me Sr uit de schuur, ga ik kicken....
$^(@$(@&(($%#!(&)% !!!!!!
Zuigerveer naar de eeuwige jachtvelden....
Jammer, next time better...

Originally posted by KrYptonite
Meeting was okee, die Ice is zooooo vet ;)
Zondagmorgen, 11 uur, ik til me Sr uit de schuur, ga ik kicken....
$^(@$(@&(($%#!(&)% !!!!!!
Zuigerveer naar de eeuwige jachtvelden....
Jammer, next time better...

Wie had jou ook alweer verteld om een NIEUWE zuigerveer te halen voordat je die cil erop ging zetten :rolleyes:

Originally posted by SRurbanKID
Wie had jou ook alweer verteld om een NIEUWE zuigerveer te halen voordat je die cil erop ging zetten :rolleyes:

Wie moest ook alweer zn bek houden omdat de zuiger verbrand is door koelingsprob?

Nu weer on...

Originally posted by KrYptonite
Wie moest ook alweer zn bek houden omdat de zuiger verbrand is door koelingsprob?

Nu weer on...

tsja, ik heb niet aan het koelingssysteem gezeten bij dat ding ;)

Maagoed, nu weer on :)

Dimer, ik wil meer pix. :P

Ik (her?)kende bijna niemand trouwens, kwas met 3 vrienden en kende alleen virgil (zwarte runner door een AC team met stnd ontsteking eruit gereden neger) en urbankid.
Ik was die scooterloze gast met een grijs Gsus vest.

Back