Meet & Greet @ Amstelveen

Originally posted by Allanzoet
het was echt een vette meeting en overdoen lijkt me tof! :p :)

jelmer, ik was degene met de rode aprilia SR (oud type) en de grijze suzuki, (het aparte model :p ) (waar SRurbanKID op reed)

Ja ik hoorde het al van Dimer.. Volgende keer wil ik wel helpen met 'organiseren' als we dan even wat meer promoten wordt het nog drukker en rijden we gelijk naar die goede plek..

ik zie jullie volgende keer..:W
 
Volgende meeting wil ik dan ook wel komen. Maar is het dan niet vet om de 2e verzamelplaats tussen de organisotoren (of hoe je het ook schrijft) te laten. Dan is het voor iedereen een verassing en kunnen de politiemannetjes niet komen.
Wanneer komen de foto's en filmpjes???
 
Ik zat thuis me tentamen complexe getallen te leren :|

Echt gaar, maar me scooter heb ik nog niet dus zo erg was het niet. Ik heb Allanzoet en Srurbankid nog wel voor me deur zien staan. Ik zag jullie op de bankjes zitten bij het basketbalveldje.

Volgende keer wil ik er graag bij zijn, misschien dat ik met me 50cctje nog wat leuke dingen kan laten zien.

edit: daniel je zeurt de foto's doen het :p
Heel amstelveen kent thyra volgens mij :? :edit
 
Nou Allan, ik mot Ryan er nog ffe over spreken en dan regel ik het wel. Maar de foto's zijn best goed, alleen beetje low quality. Volgende keer neem ik een ECHTE camera mee :)

-Greets Luc
 
Originally posted by Burnacid
Nou Allan, ik mot Ryan er nog ffe over spreken en dan regel ik het wel. Maar de foto's zijn best goed, alleen beetje low quality. Volgende keer neem ik een ECHTE camera mee :)

-Greets Luc

Geen gezeik op dat cameraatje he!:( ik was mooi wel de enige die er aan gedacht had..8)
 
De meeting was cool, dat moeten we snel overdoen ! en dan ben ik zekers weten met mn Urban van de partij :)

Hopelijk komen de filmpjes soon op het internet te staan :p
 
Originally posted by Gmuze
Volgende keer wil ik er graag bij zijn, misschien dat ik met me 50cctje nog wat leuke dingen kan laten zien.

aight! 50cc power! Volgende keer ben ik ook aanwezig met MHR 50 tuned... 70cc ----> watch out
 
dan is die chris de junk niet meer de snelste van de meeting met die zip+jolly moto denk ik ;) is een zip ac die oranje verotte

heb je tairipjes, plakband, schroevendraaier ??? 8P
 
Originally posted by StreetMaster
aight! 50cc power! Volgende keer ben ik ook aanwezig met MHR 50 tuned... 70cc ----> watch out


oke als mijn scoot af is en er komt een andere meeting

50cc VS 70cc })
 
Originally posted by StreetMaster
aight! 50cc power! Volgende keer ben ik ook aanwezig met MHR 50 tuned... 70cc ----> watch out

Originally posted by ferenc
oke als mijn scoot af is en er komt een andere meeting
50cc VS 70cc

Had je nou maar je mond gehouden Dimer :p :*
 
Dimer verliest ;)

Maarre Allan kan jij nie ff met die ziprijdertjes van Van Nieuwkerk gaan praten en weer zon vette meeting organiseren :) maar dan in mei ofzo als onze SRs af zijn })
 
Back
Top