Meet & Greet @ Amstelveen

Ik ben er dus ook zeker weten, alleen ik kom met de auto. Ik heb wat vrienden van me gesproken en die gaan er ook over nadenken. Dit zijn een stuk of 7 scooters (niets speciaals).
Ik zal mijn wetboeken ook meenemen, dus noteer je vragen alvast en dan zal ik kijken of ik ze kan beantwoorden...
 
Daniel_Pinda van het forum komt denk ik ook wel, ik vraag het em morgen wel.

Dit is trouwens wel heel triest hoe weinig mensen op het forum zitten. Maar zoals ik al zei de rest zijn rare drollen.
 
Okey, ik weet niet of het zo slim is om echt naast het politiebureau te verzamelen. En als ze het niet al van tevoren van dit forum gezien hebben, kunnen ze het ook altijd nog van andere agenten horen (Holsnol ;-) haha, Fa2) Maargoed, er is dus geen vergunning aangevraagt, dan kom ik eerst wel op de fiets ofzow en haal ik mn Blearox pas later ofzow...ff kijken of het wat is. En misschien zien jullie wel hele vette scooters op die meeting, bijvoorbeeld een blauw, met wit en schrome...:p
 
niet naast bureau, gewoon bij de volvo gerage of gamma, das uit de buurt en het is daar vet qua terrein

en idd, de meeste die in a`veen wonen zijn leken die alleen felle lampjes leuk vinden.

wacht maar, als me SR af is, dan word ik berucht in a`veen :D
 
Originally posted by Allanzoet
niet naast bureau, gewoon bij de volvo gerage of gamma, das uit de buurt en het is daar vet qua terrein

en idd, de meeste die in a`veen wonen zijn leken die alleen felle lampjes leuk vinden.

wacht maar, als me SR af is, dan word ik berucht in a`veen :D

Ja, ik weet waar al die dingen zijn op het industrie terrein, k woon zelf in westwijk. Maar jij word berucht? Dat ben ik al :p maarem waarom heb ik je nog nooit zien rijden dan?
 
Originally posted by daniel_pinda
Ohwjah, nartijntje, wie komen er dan allemaal van die 7 vrienden van je? Bolle Enzow, k hoor t wel!

Nee pindaatje, doe maar de meneertjes Post, Zoon en dat soort tuig...oftewel de SR ditech Gameboy Tuned gangsters...:p Bolle zit als het goed is bij mij in de auto...toedels
 
Originally posted by daniel_pinda
Ja, ik weet waar al die dingen zijn op het industrie terrein, k woon zelf in westwijk. Maar jij word berucht? Dat ben ik al :p maarem waarom heb ik je nog nooit zien rijden dan?

wat voor scoot heb jij dan?

ik heb hier verder namelijk geen vette scooters gezien ofzow
:?

[edit] als jij nu berucht bent, wat ben ik dan wel niet met de nieuwe setup van me sr?.... 8) :rolleyes: :# [/edit]
 
ik heb ook tot dusver geen vette scooters gezien in A'veen.

Maarre laten we nou maar niet gaan bekvechten over wie de vetste scooter heeft :) en een goeie meeting op touw zetten :!
 
Originally posted by Allanzoet
wat voor scoot heb jij dan?

ik heb hier verder namelijk geen vette scooters gezien ofzow
:?

[edit] als jij nu berucht bent, wat ben ik dan wel niet met de nieuwe setup van me sr?.... 8) :rolleyes: :# [/edit]



traag })
 
Kom maar hier heen fietsen patrick, kan je de grootste ditech gang bewondere :p en zie je tenminste hoe een echte plaats er uit ziet :p

En ferenc, meng je niet tussen de Amstelveense 'ik ben toch sneller en beruchter' woordwisseling

Ps. ik ben toch het snelste :p en het beruchtst want ik heb een chupa chups helm alleen nu nog me scoot aan de praat krijgen :rolleyes:
 
Originally posted by SRurbanKID
ik heb ook tot dusver geen vette scooters gezien in A'veen.

Maarre laten we nou maar niet gaan bekvechten over wie de vetste scooter heeft :) en een goeie meeting op touw zetten :!

Jah, idd, dat is het beste. Maar er is dus niemand die het organiseerd? Hmmmmmmm ik ben bang dat de politie heeeeel snel onze kant dan opgaat! Of zie ik dat verkeerd?
 
Originally posted by SRurbanKID
dan moet jij ook komen ferenc :)



daniel :) je weet dat ik bezig met iets ben en dat ik het never nooit red})

En okal zou die af zijn denk je dat ik met mijn setup ff naar amstelveen ga rijden?? Dan moet ik ongeveer LETTERLIJK 20X tanken 8P
 
Er staat volgens mij wat meer over de meeting van de scooter_engerds of op hun forum alleen durf ik daar niet te kijken

Ik denk haast dat de politie snel optreedt tegen dit soort dingen, valt met de politie niet te praten hier (ik heb al wat pogingen gedaan). En nu Amstelveen de meest aantrekkelijke stad/plaats van het land is :D, moet dat wel zo blijven :|
 
hehehe de meeste leefbare gemeente is Amstelveen, behalve de Josephien van GasterenLaan dan :)

bter moeten we met zn allen wat vinden, waar geen mens/politie komt, woonden we nou maar in Irak :rolleyes:
 
whehe, politie me reet, die zie je weinig tot nooit in westwijk, amstelveen, hooguit de wijkagent, maar die zit op zondag toch op ze luie reet. :p

en nu maar hopen dat het mooi weer gaat worden! :)
 
Back
Top