Meet & Greet Amstelveen 14-09-2003

Het is ook de bedoeling dat het een beetje een besloten meeting wordt. Joel en Ivo komen hoogst waarschijnlijk ook. Verder komen er nog wat andere members
 
ja ikke.. :) bij de vorige meetings was het ook vermeld op sf.nl maar hebben we ook absoluut geen last gehad van politie.. En sinds wanneer is stil staan met je scooter verboden? maar ja dimer ik zal je nog wel even pm'en :p
 
Jammer dat je vlak langs politiebureau moet gaan wil je bij de Kegel komen. Streetmaster waarom denk je dat daar geen smeris komt dan op die "geheime" plek. mja kom wel ff kijken denk
 
Originally posted by Razma
stilstaan met een scooter met een groep = groepsvorming = illegaal

Razma, we meeten niet meer bij de kegel, da's te link. Je kan wel naar Hoofddorp komen ( concert gebouw :! ) en met Kryptonite, Rieju pim en die andere doeds en ik meerijden.
 
Originally posted by Razma
stilstaan met een scooter met een groep = groepsvorming = illegaal

mja wat een onzin, maar ja het zal wel zo zijn. maar dat maakt niet meer uit want we zitten nu in de middle of nowhere en de kwakel heeft volgens mij niet eens een politie bureau :p
 
Dat over groepsvorming is indd waar, zoals ik ook al had gezegd.
Razma, kom dan naar het concertgebouw toe, wat Urban voorstelde, dan rijden we daarna in een klein groepje scooters naar de meeting plaats. (NIET de kegel)
 
Originally posted by Black-DNA
als ik vrij kan krijgen van me werk zal ik me best doen om scooter af te hebben en ook te komen

helaas geen vrij kunnen krijgen:'( maar scoot is toch niet af dus kan eigenlijk ook niet komen:)
 
mag iedereen komen, of is het echt besloten? anders wil ook nog wel ff komen kijken.

pm me anders ff voor wie de meeting bedoeld is:)
 
Last edited:
De plannen zijn WEER omgegooid.

Ik heb net een

Malossi MHR team 70cc piag ac
19mm DO
Malossi powerfilter

gehaald. Dus daar mot ik wel wat 50ccers eruit kunnen trekken.
Ik ga het er vanavond onder knallen en afstellen en dan zien we wel. Toch ben ik bang dat ik weinig kans maak tegen de SNELLE scooters daar want iedereen die snel is is ECHT snel en dat ben ik lang niet :( Maarja dat zien we dan wel.

Ik wil nu wel sprinten tegen je 2.0 ik PM je er wel ffe over.

-greetz Luc
 
Back
Top