Meet & Greet Amstelveen 14-09-2003

Joel en ik willen ook komen met de renners, maar dan willen we wel ff zeker weten dat er niet allemaal van die scootertjes komen met alleen een snel uitlaatje enzo. EN geen hordes scooterfreaks lui.

Wat mij betreft: Hoe illegaler hoe beter maar dan wel ff zeker weten dat er geen mensen zijn die met hun calibra turbo en dergelijke sprintjes gaan trekken tussen de scooters.
 
Originally posted by KrYptonite
Van scooter-freaks gecopied :|
Dit was niet de bedoeling, dat al die n00bs van SF komen of wat?
Daarnaast heb je/jullie bij deze de lokale politie ook even geinformeerd over de meeting...

Idd bijna altijd als er op scooter freaks een meeting staat vermeld komt er politie.
Is het misschien nog een idee om het verzamelpunt te veranderen voor de zekerheid ?
 
Originally posted by SRurbanKID
hehe, dus als alle n00bs om 13:00 komen, zijn wij allang weg.

trouwens, ik kom gewoon, ik neem gewoon mn homemade uitlaat begrenser mee ;)

en ik neem nog 2 schakels mee ( een rieju en een RS ) en nog 3 andere scooters ( Runner : MHR speed replica + Jolly + overrange + MHR binnenrotor. Aprilia Sonic : MHR speed + Speed pijp + 2000 overrange + HPI. en nog een beta, met Yasuni Z :p )

Rieju Pim, we moeten ff die 2 snelle doeds overhalen om mee te gaan ;)

ehmz, misshcien weet ik nog meer schakel gasten die wel mee willen:), allemaal even snel als ik.:D
 
Ok, Beta met Yasuni Z valt wat mij betreft af.

Pim, regel dat ! :!

Ik zal ff vragen of die ene bolle kerel met die rode beta ook wilt komen, hij vroeg zich af hoe het zat met politie enzow. En oja, die sonic : Speedpijp = Samba Comp. geworden :)
 
Ik kom waarschijnlijk ook met wat snelle vrienden, en SRurbanKID
, die sonic met team en runner met speed rep. bedoel je daar tymon en virgil mee?
 
Ja, dat zijn Virgil en Tymon :) wie ben jij dan ? toevallig een paars/witte firefox ?

Edit : ik zie dat je uit adam komt, kom je eerst naar Hoofddorp en rij je met Tymon, virgil en mij ( + rieju pim en schakeldoeds ? ) naar amstelveen ? ff kijken hoe we dat gaan doen :)
 
ik heb idd een paars witte firefox, maar ik ga niet eerst naar hoofdorp, want ik kom nog met veel meer mensen waar ik ook al mee af heb gesproken en dan kom ik gewoon nooit op tijd.
 
Originally posted by KrYptonite
Van scooter-freaks gecopied :|
Dit was niet de bedoeling, dat al die n00bs van SF komen of wat?
Daarnaast heb je/jullie bij deze de lokale politie ook even geinformeerd over de meeting...

chezzmo poste nu zelfs een topic erover |(
 
Het makkelijkste is dat je naar scooter-freaks mailt en zegt dat het niet doorgaat. Tevens vermeld je hier de verzamel en sprint plaats niet. Iedereen die wil komen moet zich aanmelden via PM, en je verzend dan de verzamelplek. Misschien een idee??
 
Originally posted by Razma
chezzmo poste nu zelfs een topic erover |(

Bij deze wil ik chezzmo vriendelijk bedanken :mad:

Al definitive plannen over wat nu?

/EDIT
Ik ga iig niet eerst naar die meeting point, ik wil meteen naar de sprint plek. Kan ik met jou meerijden Urbankid? Dan gaan we meteen door...
 
Originally posted by Razma
chezzmo poste nu zelfs een topic erover |(

Lekker is dat dan nu is de kans zeer zker groot dat er politie komt kijken alles staat vermeld de tijd en de meeting point.
Zit nu eerlijk gezegd te twijfelen of ik nu nog wel kom vind het een beetje riskant worden zo.
 
Niet dat ik het in amstelveen ken ofzo maar ligt dat bowling centrum een beetje buiten het dorp want meestal wordt er altijd op zoon plek afgesproken waar ook nog mensen in de buurt wonen die daarna gaan lopen zeiken. Als het nou vlak bij een woonwijk ligt kan de meeting point dan niet verplaatst worden ergens ver van woonwijken enzo af het liefst waar geen mensen wonen dan heb niemand er last van en komt er ook niet zo snel politie.
 
Het plan is als volgt. Iedereen die definitief mee wil stuurt mij een PM. Dan stuur ik een routebeschrijving en tijd terug. Om zo gezeik te voorkomen. De n00bs staan dan bij de Kegel om half 1. Als er dan politie komt zijn die tevreden met het voorkomen van 'een meeting' En kunnen wij lekker blazen in de polder.

Dus als je zeker bent dat je wilt komen: PM mij!
 
Dimer, gePM't, anders kom ik samen met Rieju-Pim, en die RS doed + aanhang.

Mr Firefox, anders ga jij gewoon samen met Tymon en Virgil, ik check jullie wel op de meetingplaats :)
 
als jij vanuit hoofdorp vertrekt kan je beter met tymon en virgil gaan want anders moet ik van a'dam naar hoofdorp en van hoofdorp naar amstelveen en dat is een beetje om.
 
Back
Top