Originally posted by Razma
Derbi met pia blok
Originally posted by jorick
erm.. mag dat?
*derbi blok monteert
Originally posted by -=MOL=-
Het was weer een geslaagd weekend. Jammer van de crashes, maargoed die horen er natuurlijk ook bij.
Beterschap en sterkte voor Marloes en die gozer met die groene sonic. Ik begreep dat hij er ook niet erg lekker bijzat.
Verder genoten van de helaas ingekorte races. Standaard B was echt top, vooral omdat Wahid met een halve baan achterstand begon en na de herstart nog won.
Standaard A was ook tof om te kijken. Leroy en Harm is een verhaal apart die gingen echt hard, vooral Leroy. Fred was na de rottige kwalificatie 7e maar is uiteindelijk nog 4e geworden in die 10 rondes (Caine bedankt ).
Topscooter was voorin niet echt spannend. Wilco gefeliciteerd met je overwinning. Kervin (nog schade opgelopen zelf??) En Kees van Dijk in gevecht met Dennis Krebs was een genot om naar te kijken. Uitremmen na het rechte stuk wat ik Kees op Emmen ook al heb zien doen was echt tof om naar te kijken!
Op 3 mei zitten we daar weer, op naar de volgende race!!
Originally posted by -=MOL=-
Hmmm, echt een race ongeluk dus.
Goed om te horen dat het met hem verder ook goed gaat. De 3e persoon waar ik over hoorde, die was er niet, of weet jij daar ook niks van?
daar geloof ik geen hol van.....Originally posted by #CARMA#
..... ze kregen beide blauwe vlag ......
anders ik wel, dit was echt de afgang van de eeuw.Originally posted by Kerbinos
Maar op Emmen ga ik er weer 200% tegen aan
Originally posted by DvD
daar geloof ik geen hol van.....
anders ik wel, dit was echt de afgang van de eeuw.
kervin, succes met je fingertje, niet te veel vingeren nu he
Originally posted by Razma
volgens mij gebruiken ze bij sobw nooit blauwe vlag