Maandag 21 april SOBW race in Brakel

ik was er ook :) was nice, ik heb vast en cker wat forumpeepz gezien, maar die herken ik allemaal niet 8P
herkende wel wahid toen zijn scoot niet fatsoenlijk liep, stond er naast, volgens mij was ie nog nét op tijd :)

ik was trouwens een lange gast met een blauwe trui (jah, trui :|) met groot nummer 13 achterop :)

bij deze beterschap en sterkte gewenst voor marloes en aanhang natuurlijk. jammer, en dat weer op haar eerste race dit seizoen. maar voor martin, met wie z'n ten val ging zal het ook nie zo makkelijk zijn allemaal, laten we dat nie vergeten. maar iedereen zal er wel z'n eigen mening over hebben waarschijnlijk.
ik ben iig weer lekker uitgevallen met een "licht schrapend" zuigertje. mooi klote.

113-1378_IMG.JPG

113-1379_IMG.JPG

113-1382_IMG.JPG

113-1383_IMG.JPG

113-1384_IMG.JPG

113-1388_IMG.JPG

113-1389_IMG.JPG

113-1391_IMG.JPG

113-1392_IMG.JPG

113-1396_IMG.JPG

113-1397_IMG.JPG

113-1398_IMG.JPG

113-1399_IMG.JPG

113-1400_IMG.JPG

114-1401_IMG.JPG

114-1402_IMG.JPG

114-1404_IMG.JPG

114-1405_IMG.JPG

Race stilgelegd vanwege zwaar ongeluk:

114-1406_IMG.JPG

114-1413_IMG.JPG

Politie er nog bij:

114-1415_IMG.JPG

Spionage bij koopmans 8P:
114-1403_IMG.JPG

De hond van het circuit :P:

114-1450_IMG.JPG

(Sorry voor sommige onduidelijke foto's :))

Edit// KLOTE lycos :( Meer fotos volgen als lycos het weer doet :)

Last edited:
het was wel een geslaagd dagje alleen wat gingen er een hoop af in dat klote bochtje bij de start. Het bier was ook niet aan te slepen tegen de hitte :P en vond de races maar een beetje matig..was wel spannend maar ook zo gebeurd.

uiteindelijk liep die scoot van Wahid toch wel goed genoeg om in de her-start in vier rondes naar de eerste plaats te rijden...
groetjes van een toch wel zeer trotse moeder uit Nijmegen, die (met het zweet in haar handen) erbij was. Ook namens mij beterschap voor Marloes, balen dat het zo moest lopen.

Weet iemand de oorzaak van het ongeluk? Hoorde dat er een dronken dude de baan op liep? Of kan dit naar het land der fabeltjes worden verwezen? :)

Originally posted by MasterWww
Weet iemand de oorzaak van het ongeluk? Hoorde dat er een dronken dude de baan op liep? Of kan dit naar het land der fabeltjes worden verwezen? :)

Nee daar klopt niets van. Ik geloof de ze even rustig aan reed en er toen vol iemand anders achterop reed.

ik heb geen dronken malloot de baan op zien lopen, kwam volgens mij door dat een gast voor mij marloes op ronde zetten, alleen bij het inhalen gin er iets mis, ik kon ze gelukkig nog net ontwijken want ik reed er flak achter en had het eerst niet eens in de gaten.

Hmzz...ik heb t vanaf een afstandje zien gebeuren....MArLOeS ging niet goed op het rechte stuk en gebaarde dat de rest kon inhalen...een paar gingen voorbij zonder problemen maar in de bocht daarachter ging het mis en knalde iemand er vol tegenop..heb beide scoots iig aardig zien vliegen...

Back