Maandag 16 Mei Staphorst

Advertisement - register to remove this

Harry_tuning said:
Sorry beetje overenthousiast ofzoiets :)

Hmmzz...

Liever een botbreuk langer laten genezen dan nodig is, dan andersom... Maargoed, het is jouw arm, en dus jouw keuze :).

Ik zou echter pas een weekje of 2 later zijn begonnen met gasgeven & remmen, maargoed :). Het zal vast weer flink beter met je gaan, dat je dit hier zo neerzet :)
 
Burp...

Ben benieuwd wat onze Zuiderbuur kan aanrichten in het hollandse veld ;-)
Zelf zal ik vanaf de zijlijn gan kijken of er nog een beetje door wordt gereden.

Ciao

@lex
 
@lex said:
Ben benieuwd wat onze Zuiderbuur kan aanrichten in het hollandse veld ;-)
Zelf zal ik vanaf de zijlijn gan kijken of er nog een beetje door wordt gereden.

Ciao

@lex

Hoezo rij je niet Alex?
 
gaat redelijk goed maar staphorst word wel moeilijk maar is zoon mooie baan om te rijden:)
Sander said:
Hmmzz...

Liever een botbreuk langer laten genezen dan nodig is, dan andersom... Maargoed, het is jouw arm, en dus jouw keuze :).

Ik zou echter pas een weekje of 2 later zijn begonnen met gasgeven & remmen, maargoed :). Het zal vast weer flink beter met je gaan, dat je dit hier zo neerzet :)
 
Jeroen....je verveelt je zeker dat je nu al over staphorst begint?:D

Ik hoop op staphorst leuk mee te kunnen doen, beetje battelen met nielsje :*
 
@lex said:
Ben benieuwd wat onze Zuiderbuur kan aanrichten in het hollandse veld ;-)
Zelf zal ik vanaf de zijlijn gan kijken of er nog een beetje door wordt gereden.

Ciao

@lex

Als ie zich de top tien in rijdt als iedereen blijft zitten dan zou ik het wel een goede prestatie vinden.
O Alex je gaat samen met mij gezellig kijken.:)
Ofwel samen kankeren dat het niet hard genoeg gaat,hahaahahahah.

Wat is de reden dat je niet rijdt?
 
niels

he vriend(niels) ga je het ok weer prberen ... op welke scoot???????/
tog zeker wel in de tobscooter?????????/

erik is die van jouw ok weer klaar ?????
en 54 hoe loopt jouw 50 ????

veel vragen voor zo weinig hersenen niet dan hahahaha
 
Mijn brommert is weer nagenoeg klaar. Moet nog wat dingen pas maken e.d.
Gelukkig zit er ietsjes vermogen in dan voorheen. Alleen nog lang niet genoeg, na staphorst weer tijd om er wat aan te doen als het goed is:)
 
Ja Twan ik ga het ook weer proberen, Topscooter uiteraard. Ik zal naar je zwaaien als ik je tegen kom op de baan ;).
 
Back
Top