Maandag 21 april SOBW race in Brakel

Originally posted by zip#19
Neej idd, of ze het ooit zullen leren vraag ik me af...maarja er zal wel veel meer bij komen kijken he;)

En Kervin, beterschap met je vingertje, doe maar ff rustig aan ja (wat daniel al zei;))

Het is wel moeilijk om Blauw te hanteren. Maar elke baco heb zowat contact met de wedstrijd leiding, via een scanner. Alleen de wedstrijd leiding moet aan de baco door geven, Wie de blauwen vlag moet krijgen. Dus het is wel mogelijk, Alleen er wordt gewoon geen aandacht aan besteed:|
 
Hmm dat heb ik gehoort dat ze allebei een blauwe vlag kregen en daarom dus uitweken vanwege die kopgroep.

mjah dat was een verhaal van iemand die er niet bij was :p dus krijg je weer van die aanhangsels erbij.
 
:S blauwe vlag?? hebben ze die dan?? nog noooooit gezien..

*edit: net op sobw "site" gecheckt en in de reglementen is niets te vinden over een blauwe vlag :)
 
Last edited:
Elke racerij is een blauwe vlag!
Is verplicht!!!
Als je die test moet gaan doen... teminste bij mijn 2 jaar geleden.. kreeg ik wel degelijk iets over een blauwe vlag!

Groetjes
 
Originally posted by Kerbinos
Het is wel moeilijk om Blauw te hanteren. Maar elke baco heb zowat contact met de wedstrijd leiding, via een scanner. Alleen de wedstrijd leiding moet aan de baco door geven, Wie de blauwen vlag moet krijgen. Dus het is wel mogelijk, Alleen er wordt gewoon geen aandacht aan besteed:|

Het moeilijke... moeten baco's opletten 8P
 
Originally posted by Jonnypol
Elke racerij is een blauwe vlag!
Is verplicht!!!
Als je die test moet gaan doen... teminste bij mijn 2 jaar geleden.. kreeg ik wel degelijk iets over een blauwe vlag!

Groetjes
moet je toch eens wat beter opletten. en ik vrees dat jij dan wel de blauwe vlag te zien zou krijgen, want je brommert loopt niet echt hard geloof ik.
 
Originally posted by DvD
moet je toch eens wat beter opletten. en ik vrees dat jij dan wel de blauwe vlag te zien zou krijgen, want je brommert loopt niet echt hard geloof ik.

Ik zou het verdomd makkelijk vinden als de blauwen vlag er was!
Hellaas gebruiken ze die niet. :|
 
Originally posted by Joor
Nee, het is echt te erg, maar de vereniging moet gespekt worden daar.

ze hebben gewoon vet geld verdient daar. € 2 per persoon keer 300 mensen = €€€€€€€€€
 
Het is me eerste jaar met een zipje...
En ik heb geen vettuh pot die het allemaal voor betaald.. Moet het allemaal zelf betalen...
Maja komt wel goed hoor ;)
Weet jij trouwens wel wat een blauwe vlag is? ;)

Blauwe Vlag
STIL: U heeft een of meer ronden achterstand, Er naderen snelle rijders die willen inhalen.

BEWOGEN: U heeft een of meer ronden achterstand, er naderen snelle rijders die willen inhalen. U MOET hen laten passeren.

De blauwe vlag regel voor karten dan :)

Originally posted by DvD
moet je toch eens wat beter opletten. en ik vrees dat jij dan wel de blauwe vlag te zien zou krijgen, want je brommert loopt niet echt hard geloof ik.
 
Last edited:
er worden allelei dingen gezegt tewijl die ik helemaal nie heb gezegt ik zou idd wel een keer tegen twins wille rijden maar gaat er zeker nie vanuit da ik ze ga bij houde maar zou wel graag het verschil wille weten das alles . niet da de mensjes denken da ik zone mannetje ben die denk twins in te halen lukt toch haast nie
 
nog ff over dat herstarten van uitvallers in de std B: Aangezien de SOBW de 2 delen van de race als 2 races beschouwd, zouden dus ook de uitvallers mogen herstarten, een beetje raar van de SOBW dat ze niet ff van te voren zeggen dat het als 2 races wordt beschouwd, anders had ik ook weer aan de start gestaan.

en roy de malossi2, iets minder typfouten mag ook wel :)
 
2 races???? lijkt me nogal vaag.

na de herstart hebben zijn er 4 rondjes gereden en dat zou dan een wedstrijd zijn?
komt ook niet helemaal uit dan lijkt mij met de puntentelling. de mensen uit de B klasse zouden dan 2 keer punten krijgen en die uit de A maar 1.
 
Originally posted by robbepop
2 races???? lijkt me nogal vaag.

na de herstart hebben zijn er 4 rondjes gereden en dat zou dan een wedstrijd zijn?
komt ook niet helemaal uit dan lijkt mij met de puntentelling. de mensen uit de B klasse zouden dan 2 keer punten krijgen en die uit de A maar 1.
ze hebben gewoon de formele regeling gehanteerd en gemiddeld met de uitslag. zim-pel


En Jonny, een zip valt toch alleen maar mee?
 
DvD,

Daar heb je gelijk in.. Het valt alleen maar mee... Maar de jaren daarvoor heb ik alleen mina gedaan.. dus is even wenne enzo :)
Ook kwa rijstijl...
Maar komt allemaal wel goed.. dit jaar voor het testen... volgend jaar voor het knallen (hoop ik ) :D

Greetz...
Tot in nieuw weerdingen...
 
Back
Top