Staphorst...

Pronk said:
Ik dit keer ook +ralf+ Ik moest wel, anders werd Sander boos :rolleyes:

Precies.. nu hebben we 2 weken de tijd, om aan het vermogen te schroeven ipv een hele scooter opnieuw opbouwen, omdat een brood-mongool die 5 x op een dag plat moet leggen :D

Sander said:
Team-orders van "The Ant"...

Geen team-orders van Anthony hor.

Wij zijn zelf slim genoeg :L .

Net ff blok uit elkaar gehaald. Vast gelopen was hij toch, ook al lag ik op p2 of 3. Dus dit is wel een geruststelling zegmaar |(

Vet man Tino :winner:

Trouwens, nog geDQ´t ?
Misschien dat ik the Ant ook nog wel een keer op mijn hok kan trappen om een rondje te komen wheelieen, kijken wie het verst komt
:) :)

#94 said:
Vet man Tino :winner:

Trouwens, nog geDQ´t ?
Misschien dat ik the Ant ook nog wel een keer op mijn hok kan trappen om een rondje te komen wheelieen, kijken wie het verst komt
:) :)

of ga jij stiekem weer in je pak zitten:P

Zo, dat was weer een gezellig weekendje.
Allereerst: hulde aan Tino...heb me helemaal kapot gelachen toen hij ronde op ronde weer aan z'n stuur trok uit het korte bochtje. En de laatste ronde bijna crashen door een wheelie:D (wel uber dat die op de foto staat!)
Wel echt top race gereden, jammer dat z'n vervoer te laat was anders had ie zeker in de A gekwalificeerd:)

Maar goed, Nielsch kwam op de vroege zondagavond naar Zeewolde toe alwaar wij lekker pizza en pannenkoeken gegeten hebben (mooie combi toch :rolleyes: )
's Avonds nog even de motogp gekeken die ik opgenomen had, erg leuke sjees weer.
Zondag ochtend lekker rustig richting staphorst gegaan. Eindelijk weer een droog in dat gat.
Heb me prima vermaakt de hele dag en leuke races gezien. Jammer dat Bootje niet op podium kwam maar dat komt wel weer.

Het irritante van zo'n dag race kijken is dat je zelf ook weer op wilt stappen. Mja, in Amsterdam maar eens doen denk:)

Mol said:
DSC01148.JPG

8P wtf

wie is dit ? :D

Back