Staphorst...

Geert929RR said:
komt vast goed, maar met wat meer vermogen ben je al een eind op weg.
Als je nooit bij snellere in de buurt kan komen, kun je dus ook niet leren hoe hun lijnen rijden, remmen, insturen, etc. dus met iets meer vermogen kan die misschien aanhaken en veel leren van andere. En hij rijd voor de lol he! En niet zoals andere puur gefocused op punten.

meer vermogen is altijd wel goed , maar bij hem kan er zeker nog veel worden gedaan aan het sturen , in de buurt komen doe je niet alleen door vermogen , je kunt nog zoveel vermogen hebben maar als je de verkeerde lijnen rijd houd je de snellere mannen nog niet bij , wat er moet gebeuren is dat iemand hem verteld waar hij de bocht anders en beter kan nemen , zo heb ik het bij Monique in Valkenswaard ook gedaan ,scheelde 2 seconden per training! zelf zie je onder het rijden vaak niet in wat je fout doet , dus als iemand anders dat wel ziet kan ie daar wat van zeggen en kun je een andere lijn eens proberen , hebben ze bij mij ook wel gedaan op nieuw weerdinge bijvoorbeeld. trainen is ook belangrijk ,zo kun je rustig eens allerlei afstellingen proberen , vering , motorisch maar ook rijstijlen..

hij vertelde me btw al van de grotere velgen met TT's in parc ferme :)

vanaf waar heb je eigenlijk die foto's genomen? vanaf het pad met de houtsnippers?

DSCF2503forum.jpg

"19.9 Wheelies en burn-outs zijn verboden, zowel op de baan als op de rest van het
wedstrijdterrein, inclusief het rennerskwartier."

+pippi+ +pippi+ +pippi+

Wat een dag:P

In de vrije training & de kwali hadden de scooter en ik wat problemen om lekker rond te gaan!

na veel sleutel werk wisten we dat het opgelost was. Ik ging dus met VEEL vertrouwen de wedstrijd in! In de opwarm ronden voelde alles aso goed aan, ik had er dus wel zin in:+

hellaas gebeurde er iets vreemds met de scooter bij de start, ik merkte dat me rem aanliep. toch van start gegaan de rem begon steeds harder aan te lopen en met het oprijden van het binnen terein sloeg hij vast! EXIT races

Door deze 0 wordt het kampioenschap ook weer lekker spanend!!

1 ding is duidelijk: nog meer motivatie!!! door deze 0

-:-

Rob lekker gereden jongen super strak en geen fouten!! Arno vond ik ook goed bezig! Ook hoop ik dat pronk wat meer vermogen kan vinden, want de rest zit wel goed!!!

Tino masterlijk gereden :)

DSC01148.JPG

:W:W

Wat een race weer in de std. klasse. 5 man die elkaar toch wel lekker kunnen volgen, als de verschillen nog kleiner worden onderling dan word het helemaal een gekkenhuis!
De topscooter vond ik toch wel saai, enige wat leuk was was het gevecht van Niels, Edwin en Dani om de 3e plek.

Paulus said:
ik weet niet waarom lydia achteraan rijd, maar tino had duidelijk moeite het vermogen aan de grond te houden, dus daar kan het niet aan liggen :rolleyes:

toffe pics geert
ziet er goed uit tino melf en blastie

vrij loze opmerking paul ...

tino kan ten eerste een aardig potje jenken ... ten tweede is een autowheely met een goed std klasse hok niet lastig zo lang je maar ver genoeg zakt in toeren en het gas niet doseert maar in een keer open trekt

verder was het toch al wel bekend dat de scooter van lydia hard loopt ...

sow was me het dagje wel,

Gelukkig hadden we weer een droge racedag, dat is wel zo lekker na 2 jaar regen daar.
De training verliep redelijk op de vernieuwde baan, scooter deed wat die moest doen.
De kwali ging al stuk beter en met een 2e tijd mocht ik niet klagen.
De start van de race verliep lekker en met een kopstart ging ik er vandoor, maar bij het opkomen van het stuk naar boven kwam de achterkant een halve meter om. Rik kwam me direct voorbij en ging er als een jacko vandoor.
Ik kon Rik niet bijhouden, maar Niels en Edwin mij ook niet, beloofde een saaie race te worden. Tot het moment dat ik een touchdown maakte op dat verrot harde en grove asfalt van staphorst. Hierdoor kwamen kil en boot me voorbij. Nadat ik weer aansluiting had liep kil bij niels weg en had ik grote moeite om niels voorbij te komen. Eenmaal niels voorbij kon ik een erg strak sturende kil niet meer passeren en moest ik genoegen nemen met een 3e plek.

- Ik ben nu serieus toe aan mijn nieuwe pak :X :X
- Balen Kerv, wel leuk voor kampioenschap :)
- Maier, erg strak gereden met mooie inhaal acties
- Tino..... ouwe wheelie god :p

Dan doe ik het ook maar.

training: liep hij hard en ik ging lekker.

quali: ding liep weer hard en ik ging weer lekker (3e gequalificeerd)

Wedstrijd: Ik en Arno hadden een mooie tactiek bepaald, dus ik had er zin in want wist dat het goed ging komen. Mooie start zat er meteen goed bij. Alleen door een klote rem/stop-actie van de kopman kregen we wel heel weinig ruimte en ik kon het gewoon niet meer halen. Dus weer van achteraan begonnen. Na een paar ronden had ik veel man ingehaald en zat ik achter Arnoud. Arnoud liet me mooi voorbij in de hoop dat hij mee kon rijden naar Steven. Helaas voor hem liep mijn scoot 2 bochten erna kapot. Dus 4 rondjes maar geen gas gegeven in de hoop dat ik nog puntjes kon pakken.

Dit k***e weekend heeft er voor gezorgd dat ik nu blijf werken aan dat ding zodat ik op A-dam van niemand meer last kán hebben.

Dus net als Kervin dubbel gemotiveerd, en ik kan niet wachten tot wemeldinge achter de rug is, want dan gaat het feest beginnen })

Pronk said:
Krijgen we nu ook last van kartel-vorming op het circuit???

Team-orders van "The Ant"...;)

Ze staan ook via koptelefoontjes met elkaar in verbinding, zodat ze elkaar van informatie kunnen voorzien ;)

Last edited by a moderator:
Back