melf #50
Well-Known Member
Geert929RR said:komt vast goed, maar met wat meer vermogen ben je al een eind op weg.
Als je nooit bij snellere in de buurt kan komen, kun je dus ook niet leren hoe hun lijnen rijden, remmen, insturen, etc. dus met iets meer vermogen kan die misschien aanhaken en veel leren van andere. En hij rijd voor de lol he! En niet zoals andere puur gefocused op punten.
meer vermogen is altijd wel goed , maar bij hem kan er zeker nog veel worden gedaan aan het sturen , in de buurt komen doe je niet alleen door vermogen , je kunt nog zoveel vermogen hebben maar als je de verkeerde lijnen rijd houd je de snellere mannen nog niet bij , wat er moet gebeuren is dat iemand hem verteld waar hij de bocht anders en beter kan nemen , zo heb ik het bij Monique in Valkenswaard ook gedaan ,scheelde 2 seconden per training! zelf zie je onder het rijden vaak niet in wat je fout doet , dus als iemand anders dat wel ziet kan ie daar wat van zeggen en kun je een andere lijn eens proberen , hebben ze bij mij ook wel gedaan op nieuw weerdinge bijvoorbeeld. trainen is ook belangrijk ,zo kun je rustig eens allerlei afstellingen proberen , vering , motorisch maar ook rijstijlen..
hij vertelde me btw al van de grotere velgen met TT's in parc ferme
vanaf waar heb je eigenlijk die foto's genomen? vanaf het pad met de houtsnippers?