Huldiging SOBW Staphorst 22 November

Niels

BART Racing
wie gaan er allemaal?

zelf weet ik nog niet of ik ga, de plannen zijn nog niet helemaal bekent voor het volgende seizoen.

ps. ik maak dit topic aan naar aanleiding van een soort gelijk topic van vorig jaar, post hier dus ook gelijk je plannen voor het volgende seizoen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zal der ook wel weer wezen. Ff kijken hoe ik erheen ga alleen.
Volgend seizoen ben ik weer fulltime irritant aanwezig in het rennerskwartier en doe ik alles wat god verboden heeft 8P
 
ik blijf nog ff een seizoen irriteren op alle baantjes van nederland! In Staphorst ben ik ook weer aanwezig ! zie jullie daar wel!
 
Ik ben er ook weer!

Volgend jaar weer Topscooter vlammen. Volgend seizoen maar een poging wachen tot meerderen podium plaatsen te winnen plaats 1.

+ Minder Crashen:)

Op wat voor scooter weet ik nog niet
 
Originally posted by Kerbinos
Ik ben er ook weer!

Volgend jaar weer Topscooter vlammen. Volgend seizoen maar een poging wachen tot meerderen podium plaatsen te winnen plaats 1.

+ Minder Crashen:)

Op wat voor scooter weet ik nog niet

Peugeot Elyseo mischien?
 
Jullie mogen allemaal bij mij inschrijven :D
Omdat jullie dat zo graag willen haha!

PS: Ik wou er een topic voor maken, maar zo kan het ook:
WIE GAAN ER MEE STAPPEN NA DE HULDIGING???

We hebben al een aardige groep.. waarschijnlijk gaan we naar Lord Nelson, das een discotheek in Meppel, vlakbij Staphorst..
Voor racers die ver weg wonen en niet laat nog terug willen rijden, kan er misschien wel een slaapplekje geregeld worden.. maar das beperkt :p
 
ik ben er bij in staphorst.! beker van frankrijk in ontvangst nemen.

volgendjaar weer als het goed is standaart scooter rijden.
er zit een kleine kans in voor top scooter!

groeten
 
Back
Top