Huldiging SOBW Staphorst 30 November

Ik vind het wel positief wat ze in staphorst doen, ze weten dat die baan blijkbaar niet echt wat is dus veranderen ze hem (denk ik:D ) En dan ws nog twee nwe banen erbij, word nog leuk:)

Originally posted by zip#19
Ik vind het wel positief wat ze in staphorst doen, ze weten dat die baan blijkbaar niet echt wat is dus veranderen ze hem (denk ik:D ) En dan ws nog twee nwe banen erbij, word nog leuk:)

er zijn er ook wel twee afgevallen, vergeet dat niet

Originally posted by DvD
Circuit Staphorst zag er op tekening wel netjes uit.

Denk eens aan het oude, jammergenoeg verbouwde circuit van Hockenheim. Lijkt er toch wel verdacht veel op, of niet soms?

Originally posted by -=MOL=-
Kervin vol optimisme! Heb je al wat kilometers gemaakt op de topscooter??

Zoja, hoe/wat/waar/wanneer?

Nee:'( , maar daar komt verandering in. zodar het mooi weer is in frankrijk op cirox, dan gaan we knallen, een lang weekend. En veder gaan we heel veel rijden op emmen enz.:#

Originally posted by BART#21
Wij gaan pas op lelystad 22/23 juni voor het eerst trainen denk ik

Gelukkig is het seizoen dan nog net niet begonnen :rolleyes: haha

Ik ga wel zo vaak mogelijk trainen op emmen, eerst moet men scoot weer klaar en die van mark en jasper enz. daarna proberen om zoveel mogelijk te trainen. Lijkt me een goed plan voor mij;)
Ik heb er iig erg veel zin in.

Originally posted by zip#19
Gelukkig is het seizoen dan nog net niet begonnen :rolleyes: haha

Ik ga wel zo vaak mogelijk trainen op emmen, eerst moet men scoot weer klaar en die van mark en jasper enz. daarna proberen om zoveel mogelijk te trainen. Lijkt me een goed plan voor mij;)
Ik heb er iig erg veel zin in.
'
Je moet ook eens een keer bij de nieuwe baan gaan kijken in Emmen. jij woont er toch dicht bij, ik ga ook ff kijken of je daar kan trainen. Maar het woord Trainen klinkt als muziek in de oren :~ :#

Originally posted by BART#21
Nou waar ligt die baan in emmen dan??????
Is het een kartbaan????

dan zijn idd belangrijke zaken......
ik bedoel, we moeten toch naar dat koude noorden toe.
kunnen we net zo goed daar een keertje trainen indien mogelijk.

Die nieuwe baan schijnt een speed way baan te zijn. Gé was er al een keer eerder geweest het is wel een stuur baan . :# En die nieuwe baan in venlo ofzo iets dat is een supersnellen baan:|

Als het maar gezelig is:P wat bedoel je met flesje SPA?:?

Back