Huldiging SOBW Staphorst 30 November

We (ik,Ivo en Joel) waren nog efkes wezen kijken in dat cafetje er naast!!! De staphorster meisjes waren wel lachwekkend.
Vooral grappig dat men daar serieus gaat zitten luisteren naar van die oude lullen muziek!!!!
We vielen ook echt enorm op tussen die boerenpummels!!!
wat overigens wel een groot voordeel was was dat het bier daar maar eh,€1,30 kostte!!!! Echt ideaal.
En gewoon sigaretten kopen aan de bar ipv een automaat!!!

8)

Het is was volgens mij wel geslaagd. Alleen jammerm, dat die voorzitter zo lang zat te lullen. en er waren hellaas geen mensen die in discusie gingen met de sobw. achja veder was het wel een leuken avond8)

Originally posted by Kerbinos
Het is was volgens mij wel geslaagd. Alleen jammerm, dat die voorzitter zo lang zat te lullen. en er waren hellaas geen mensen die in discusie gingen met de sobw. achja veder was het wel een leuken avond8)

Hij had het internet net ontdekt!!! Volgens mij heeft ie het woord internet wel 100 ker gezegd!!!

8)

Originally posted by Kerbinos

Niemand die met hem in discussie ging? Hij had een half uur waarin hij vragen zou beantwoorden. Maar iedereen die wat vroeg kreeg eigenlijk geen antwoord en hij kwam er later op terug of had er al van gehoord. Errug vage gast vond ik het.

Back