Huldiging SOBW Staphorst 22 November

Originally posted by Ben #53
En nu jij weer? Bij de sobw lopen kuttekopen rond!!!!!!

T w8ten is op die varkens!!!!!!!

Eind beslissing komt toch Ma. 15-12-03?????

OEEEEEEEEEEEEEEEE Ben, nu ben je verkeerd bezig...
Aangezien ik ook z.g.a. bij de SOBW hoor en ik de inschrijvingen doe..
Als je niet heel gauw terugneemt dat het allemaal varkens en kuttekoppen zijn, dan mag jij de 1e race @ lelystad samen met je scootertje DE HELE DAG langs de kant staan! want inschrijven kun je dan mooi vergeten!

Originally posted by Ellebel
OEEEEEEEEEEEEEEEE Ben, nu ben je verkeerd bezig...
Aangezien ik ook z.g.a. bij de SOBW hoor en ik de inschrijvingen doe..
Als je niet heel gauw terugneemt dat het allemaal varkens en kuttekoppen zijn, dan mag jij de 1e race @ lelystad samen met je scootertje DE HELE DAG langs de kant staan! want inschrijven kun je dan mooi vergeten!

lachen samen met de sobw!

en nu maar wachten tot maandag he!

kijken of die slakken is opschieten

groetn

Originally posted by Ben #53
Je kan beter een varken genoemd worden dan behandeld worden als een vaken!

Want wij worden behandeld als varkens!

Overdrijven is ook een vak!
Mijn vriend -> Rick rijd al 3 jaar dus ik weet heus wel wat er soms verkeerd zit..
Buiten de race gaat het wel vaker traag, dat komt omdat het een organisatie is en de mensen van de SOBW ook gewoon hun eigen werk hebben buiten de SOBW. Het zijn namelijk allemaal VRIJWILLIGERS die er alleen maar zijn, zodat jij kunt racen!
Dus wees blij dat ze er zijn en als je vind dat je als een varken behandelt word, moet je niet gaan racen, maar in een varkenshok gaan zitten.. je bent niet de enige op de wereld..

Originally posted by Ellebel
Overdrijven is ook een vak!
Buiten de race gaat het wel vaker traag, dat komt omdat het een organisatie is en .. je bent niet de enige op de wereld..

Je hebt organisatie geregeld.
En je hebt organisatie ongeregeld.

Dan kan ik teminste kiezen wat ik wil joh.(soowb)

En je hebt traag.
En aan t lijntje houden.

En je hebt samenwerken.
En je hebt langselkaarheenwerken.

Je wil een bekeuring uitschrijven................................................en je heb geen bonnenboekje bij je.

Wel alles van ons verlangen=

1.1 Bij deelname aan de SOBW-brommerraces c.q. het aanvaarden van een SOBW-licentie conformeert een deelnemer zich aan dit reglement. Dit reglement dient nageleefd te worden door alle deelnemers en betrokkenen van brommer- en scooterwedstrijden.

Maar zelf een potje dr van maken!

Ik d8 heus niet aan jou toen k t over varkens had!
maar ik ga van dit forum voor t echt uit de klauw loopt!
mog je toch nog wat willen toevoegen moet je t maar bij die Nerd #52#53 zijn.

Want ikke ga van dit Forum met ABN bah joh.
Ik hoop voor iedereen dat t beter geregeld wordt vogend jaar want uiteindelijk wil iedereen dat.(ook die k*tsite sobw.nl)

Ben je komt echt over als een mannetje van 16 ofzo. Je loopt belachelijk bijdehand te doen de hele tijd. De SOBW is idd traag, ik loop nu al 5 jaar rond in het rennerskwartier. Maar denk je nou echt dat dit je helpt?
Je zit hier iig op de verkeerde mensen te schelden en rot te doen. Als je hier normaal gedrag vertoont zal het je helpen, ook met de sobw want er is soms echt wel iets interesants hier hoor ;)
Zoniet wens ik je een prettig racejaar volgend jaar 8P

ben, toen ik dit stukje van je las kan ik me voorstellen dat je het met tranen in je ogen hebt getyped. de manier alleen al hoe je hier op het forum post is gewoon belachelijk. Bedoel op wie scheld je nou eigenlijk? ik neem aan op de sobw, maar die zal hier weinig boodschap aan hebben aangezien ze, er voor zover ik weet, geen member zijn. dus hou het leuk voor ons allemaal hier op het alzo gezellige forum en scheld maar tegen je hond ofzo die er toch net zo weinig van aantrekt als dat wij dat doen...

sorry mol als mijn tekst wat op die van jou lijkt, maar ik word er een beetje moe van aangezien dit nou alweer enige tijd zich voortzet. :*

dat wat meer winnen komt goed! (weer frankrijk;))

en oja ik rij voor mezelf en niet voor de sobw!!! dat mag voorop staan!en ik wil gewoon ff laten weten dat we 2de geworde zijn! dus doen jullie maar niet zo triest!

gegroet

Lol, te gek dit. Ben je nu trots op jezelf?
Veel suc6 komend seizoen, elke keer dat jij op het podium staat mag je bij mij een biertje komen halen :*

(Zal het em lukken in Staphorst? O-) )

het mag duidelijk zijn dat deze discussie al ten einde was
maar toch nog even een toevoeging,
officieele 2e plaats is nu bekend gemaakt aangezien bart racing het protest heeft laten vervallen aangezien de SOBW er een hele lange papier wikkel van gaat maken, zoals eigenlijk bekend was.
hier hebben wij geen behoefte aan
het mag in ieder geval blijken dat ook de sobw nu toch even wakker is geschud is en dat ook hun toch op de kleine lettertjes moeten blijven letten

Na uitvoerig overleg met mijn teammaatje hebben we besloten dat ik mijn mond verder zal houden. En nummer 52 + 53 ik feliciteer jullie van harte met jullie tweede plek. Daarbij wil ik opmerken dat jullie blijkbaar de beste waren van ons allemaal. Ondanks jullie minder aantal rondes. Maar goed nogmaals de beste wint.

Back