Ondanks het weer toch lekker kunnen rijden vandaag! Staan al enkele foto's op mijn facebook pagina toen Mitchell mijn brommer ging testen en bijna alleen maar op het achterwiel reed haha. Leuk speledingetje is het.
Heb vlug even wat in elkaar gezet met onboard filmpjes en dat is nu nog aan het processen. Zometeen even op YouTube zetten en dan verschijnt hier de link ook wel.
's Morgens was het droog en lekker warm dus konden we hard rijden. Helaas brak Mike zijn uitlaat af bij de ophanging dus stapte we vlug in mijn auto om op zoek te gaan naar een autogarage of iets dergelijks om de uitlaat te laten lassen. Toen dit was gelukt waren we onderweg terug naar het circuit en toen begon het heel hard te regenen. Daarna bleef het ongeveer 1 - 1,5 uur lang miezeren en toen klaarde het op. Helaas was het windstil vandaar dat het zo lang duurde. Rond 3 uur was het helemaal droog en hadden we de baan al een beetje droog gereden. Toen konden we dus nog een half uurtje met zijn alle knallen, en dat deden we dus ook! Mitchell ging op het laatst echt hard. Hij had er ook erg veel zin in!
Mitchell, Dempster en de rest nogmaals bedankt voor de gezellige middag. En Vasco, je bent me wat verschuldigd he. Volgende keer mag jij mijn scooter tunen :#