SOBW 2010

ik geloof best dat een 50cc 20 pk kan hebben , en dat hebben ze ook wel , mja , we praten dan over een Expi bijv. , niet over een scooter met 14mm..

post eerst maar eens een grafiekje , maar dat doe je vast niet ;)
 
Waarschijnlijk wordt hier over krukas pk's gepraat, ik geloof ook zeker niet dat je met een 50cc scooter meer dan 19pk overhoud op het achterwiel (SAE)...die 19 is nog wel te doen misschien maar 22 zeker niet.
 
ik geloof best dat een 50cc 20 pk kan hebben , en dat hebben ze ook wel , mja , we praten dan over een Expi bijv. , niet over een scooter met 14mm..

post eerst maar eens een grafiekje , maar dat doe je vast niet ;)

had het idd over scooters icm 14mm, maar icm 19mm zal die 19 pk ook niet al te makkelijk gehaald worden lijkt mij...
 
van mij zou je ze wel mogen hebben , heb er ook nog zat van verschillende trainingen , maar niet van veldhoven van gister en vandag :p
 
Dennis , ik heb nog een mooie foto van je :)

alleen wil deze (en anderen) niet uploaden op mijn site , ik zal m nog wel even hierneer zetten :)
 
hij staat er al op (www.melf50.nl) , maar kan wel ff een kleinere versie hiert posten :

KopievanDSC_0070.jpg
 
Met droog weer zijn wij ook van de partij Zaterdag.
Dennis D8 dat jij uitgeschakeld was voor een paar maanden?

Klopt voor mij zit het seizoen er helaas op-:-, maar Jordy waarmee ik in het team zit rijd wel en vandaar dat ik dan maar kom kijken*D

tot morgen allemaal!!
 
Back
Top