Sobw 2011

Gewicht scheelt idd een hele hoop...dat hoef je mij niet te vertellen :D Maar heeft Bart weer wat gebroken? (buiten het tuinhekje om dan :p)
 
Kleine toelichting, Bart en ik reden in manche 1 behoorlijk dicht bij elkaar. Bart probeerde zo laat en hard te remmen dat z'n schokdemper voor aan het einde van de slag zat en op dat moment probeerde ie in te sturen dus hij raakte de voorkant kwijt en nam mij mee. Daarom lagen we in de struiken. Bart kon op tijd wegkomen en alsnog de wedstrijd winnen en mijn kickstart pedaal zat vast en kreeg em niet aangetrapt. Bart had idd een schaafwond want z'n handschoen was een stuk afgeschoven. Niet zo'n prettige wond iig. Gelukkig hebben we om de crash beide nog kunnen lachen :D
 
Waar heb jij het over? Je bent 2 races op komen dagen en dat was et. Vervolgens staat je scooter te koop met een jankverhaal erbij en nu kom je opeens weer gezellig langs?
 
David jij staat ook echt wageweid open voor elke niewe rijder die de sobw zou mogen kunnen verwelkomen....
Op deze manier niet echt een uithangbord voor de sobw.
Zie dat eens anders. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, zou ik denken.
Maar jordy is wel een mietje....
vriendelijke groet jos
 
er zijn idd zoveel mensen die lullen dat ze gaan scooterracen , komen ze er na 1 keer rijden achter dat ze gewoon flink worden zoek gereden , doen ze niet meer mee..

en dat terwijl vriendjes zeggen dat ze op straat zo hard gaan... ;)
 
David jij staat ook echt wageweid open voor elke niewe rijder die de sobw zou mogen kunnen verwelkomen....
Op deze manier niet echt een uithangbord voor de sobw.
Zie dat eens anders. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, zou ik denken.
Maar jordy is wel een mietje....
vriendelijke groet jos

Dat moet ik enigszins nuanceren Jos, ik zie juist HEEL graag nieuwe rijders komen. Ik heb Jordy bij z'n eerste wedstrijd dan ook gigantisch op weg geholpen wat zelfs ten koste ging van de verzorging van m'n eigen sportbromfiets. En ja, als je maanden lang niks van je laat horen en dan zo'n opmerking post kun je wat verwachten. Maar ik zal het voortaan via PM doen ;) En ja hij is een mietje..

Groeten David
 
Last edited:
Hahaha david je bent me er ook eentje.. ;) wat moet de sobw ook zonder jou ;):p

Weet je wat het is, ik begrijp Jos ook wel. Als je als buitenstaander/geinteresseerde dit forum leest en je leest die opmerking van mij dan zou ik ook denken: lekker gezellig zooitje daar. Maar dat was verder niet mijn bedoeling. Jordy zet alleen zichzelf zo voor lul met die opmerking is mijn mening. Daarom zal ik dit soort opmerkingen ook niet meer maken. Ergert ook niemand zich meer. Ik draag de SOBW echt een warm hart toe, en ik zou iedereen op weg helpen zoals ik met Jordy heb gedaan. Je kent mij irl ook als een persoon die nooit te beroerd is om iemand te helpen. Hoe meer rijders we hebben hoe beter.
Maar goed laten we deze ongezellige discussie beeindigen. Is iedereen al klaar voor Berghem? De mijne staat iig nog onder z'n hoes sinds Blokzijl. Ik heb de hele vakantie aan het 2012 blok besteed. Volgende week even een vers variootje en snaartje monteren en dan ben ik er weer klaar voor 8).
 
Me zusje is bevallen en uitgerekend in dat weekend hadden ze gepland om te verhuizen hahah dus k moest wel helpen.. Zondag had k een voetbalwedstrijd met de selectie.. Maar k zag een overwinning voor jou :) gefeliciteerd man :) alles al klaar voor zwolle?
 
Me zusje is bevallen en uitgerekend in dat weekend hadden ze gepland om te verhuizen hahah dus k moest wel helpen.. Zondag had k een voetbalwedstrijd met de selectie.. Maar k zag een overwinning voor jou :) gefeliciteerd man :) alles al klaar voor zwolle?

Tnx, jij + zus ook gefeliciteerd. Neuj, moet nog beginnen. Hij kan wel een sopje gebruiken. Van regen wordt ie altijd zo goor :X.
 
Back
Top