Sobw 2011

zoiets

DSC_0201.jpg

hier , op mijn site laden duurt nogal lang , en een aantal foto's laadt ie daar niet eens op , weet niet wat dat is. Maar tijd word bij mij ook steeds minder , druk thuis , druk op het werk etc.

anders had ik ze idd daar wel even geupload.

ik heb van jouw ook nog wel een plaatje hoor :p

hier , op mijn site laden duurt nogal lang , en een aantal foto's laadt ie daar niet eens op , weet niet wat dat is. Maar tijd word bij mij ook steeds minder , druk thuis , druk op het werk etc.

anders had ik ze idd daar wel even geupload.

ik heb van jouw ook nog wel een plaatje hoor :p

Gelukkig haha

Ik heb de hele 2e manche. Alleen zat de camera op m'n helm waardoor ik alleen asfalt en m'n eigen voorkap en dashboard gefilmd heb dus het is niet echt spannend.

rob , ik heb nog links een rechts wel wat , alleen heb ik een poosje op een verkeerd stand staan te knippen 8P waardoor ze niet zo mooi zijn geworden..

Jeroen , ik heb er idd een paar van jou , ook nog best mooie dacht ik :)

dan moet ik er even aan denken en de laptop aanslingeren , ik zit nml vaak achter de gewone PC waar ze nog niet op staan , op de laptop komt de kwaliteit van de foto ook mooier naar voren.

zelf druk bezig met het RT blok , maar het valt nog niet mee , Stage6 subframe past niet , dus moest ik pasmaken , wat met veel werk wel is gelukt (bijna), blok hangt er iig onder maar moet nog veel aanpassen :rolleyes:

Ik weet nu bijna zeker dat ik dit jaar geen wedstrijd zal rijden , ik moet nog teveel doen en testen , en ik moet dan weer nieuwe banden kopen , dan schrijf ik me liever voor een heel seizoen in volgend jaar , dan is de scooter teminste ook goed getest.

Back